Hat nap alatt 50 millió letöltést produkált a sztár új klipje

MTI Sajtóadatbank, 2014. június 16. 09:11

Az első hat napban elérte az 50 millió letöltést Psy dél-koreai rapper új zenei klipje. A YouTube videómegosztó portálra hétfőn feltett zenés videoklip, a Hangover (Másnaposság) nézettsége szombaton lépte át az 50 milliós küszöböt, közép-európai idő szerint vasárnap kora este már közelített a 60 millióhoz.

A Szöulban forgatott új klip a dél-koreai italfogyasztási kultúrát és az éjszakai életet mutatja be. A videón Psy és Snoop Dogg amerikai hiphopsztár italokkal gyógyítja a másnaposságot, miközben látogatást tesz olyan késő éjjel is nyitva tartó helyeken, mint egy karaokebár, egy biliárdterem vagy egy sarki vegyesbolt.

A dél-koreai énekes világrekordot állított fel azzal, hogy Gangnam Style című dalát május 31-ig kétmilliárdszor töltötték le a netről.