Virtuális állásbörze az ELTE-n
A világ minden részéről elérhető virtuális állásbörzét tartanak az Eötvös Loránd Tudományegyetemen (ELTE) október 15. és 17. között.
Az online rendezvény fő célja, hogy élő, aktív, személyes párbeszéden alapuló kapcsolatot teremtsen a munkáltatók és az álláskeresők között. Az állásbörze honlapja lehetővé teszi azok számára is az álláskereséssel és karrierépítéssel kapcsolatos tájékozódást, akik korábban személyesen nem tudtak ellátogatni egy-egy hasonló programra. A résztvevőknek így nem kell végigjárniuk az állásbörzét, mert egy laptoppal bárhonnan követhetik a rendezvényt. Mint írták: a hagyományos állásbörzéken megszokott elemek a honlapon továbbra is megmaradnak: a standokat céges bemutatkozó oldalak, a szórólapokat elektronikus állásajánlatok, a személyes beszélgetést a közösségi felületek, az önéletrajz benyújtását a dokumentumfelöltés, a szakmai programokat pedig számos segédlet és mintadokumentum helyettesíti.
Az online rendezvény ideje alatt a látogatók egymással, az ELTE karrierközpont munkatársaival és a résztvevő cégek képviselőivel is folyamatosan kapcsolatban állhatnak. Az interneten fellelhető sablonos segédletekkel szemben valóban személyre szabott válaszokat kaphatnak a résztvevők és akár személyes konzultációra is foglalhatnak időpontot - írták.
További információk és részletek a http://allasborze.elte.hu/ oldalon találhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordot döntött az online álláshirdetések száma
- Online álláskeresési szolgáltatást indított a munkaügyi szervezet
- Egyedülálló Eötvös Loránd-kéziratot digitalizált az ELTE
- Az ELTE csapata nyerte a BeeSmarter 24 órás Mobil Programozó Csapatversenyt
- Az egységes európai munkaerőpiac létrejöttét segíti az EURES bővítése
- Egyetemi felhasználókkal ünnepel az Office 365
- Többszörös rekord a IV. Profession Virtuális Állásbörzén
- Több mint ezerötszáz állásajánlat a 4. Virtuális Állásbörzén
- Egyedülálló laboratóriumokat mutattak be az Eötvös Loránd Tudományegyetemen
- Virtuális állásbörze az ELTE-n
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.