Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
A felhasználók adatainak védelme érdekében a Yahoo a Google-höz hasonlóan is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kétlépcsős hitelesítéssel védjék adataikat.
A metódus úgy működik, mint a Google-nál vagy a Microsoftnál. Ha a rendszer azt érzékeli, hogy eddig ismeretlen eszközről próbál az illető bejelentkezni, máris életbe lép a kétlépcsős hitelesítés, vagyis egy újabb biztonsági réteg kerül a képbe. Ilyen esetben a Yahoo a felhasználó által előzőleg megadott biztonsági kérdést vagy mobilszámot kérdezheti.
Ezt a felületen lehet beállítani, a fiókinformációk (Account Info) fül alatt, ahol megadhatjuk, hogy életbe lépjen-e a kétlépcsős hitelesítési eljárás, és hozzáadhatjuk mobilszámunkat, amelyet a telefonra kapott hitelesítési kóddal rögzíthetünk a rendszerben saját fiókunkhoz.
Sőt, a Yahoo még arról is gondoskodott, hogy bizonyos alkalmazások – beleértve a Mail appot Androidon és iOS-en – nem működnek a kétlépcsős bejelentkezéssel. Emiatt a Yahoo bevezette az alkalmazás jelszavakat (App Passwords).
Az App Password lényege, hogy miután beállítottuk a kétlépcsős hiteleítést, a rendszer figyelmeztet arra, hogy hozzon létre egy alkalmazás jelszót a mobileszközöre. A felhasználó az adott alkalmazáshoz kap egy átmeneti, automatikusan generált jelszót a webes felületen, amivel az eszközön be tud lépni a jelszó felületre, ahol a Yahoo felhasználói adatokat megadva hozzáférhet fiókjához. Amennyiben már előzőleg belépett a fiókba, nem kell újra beírni a jelszót, az eszköz automatikusan bejelentkezik.
Ha elhagyjuk telefonunkat vagy mobileszközünket, a webes felületen eltávolíthatjuk a készüléket a listáról, hogy mások ne férjenek hozzá adatainkhoz.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Megújult Quickoffice Androidon és iOS-en
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- A Google 67%-kal vezeti a táblagéppiacot
- A Google és Microsoft sem teljesített túl fényesen a második negyedévben
- Minőségi hazai appok a Windows 8 Áruházban
- A Google és a Microsoft együtt fejleszt
- A Microsoft videóban figurázta ki a Google-t
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Microsoft
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.