Az onlinekassza jogi segítséget nyújt a hibásan teljesítő pénztárgépszállítókkal szemben
Jogi segítséget nyújt az onlinekassza.hu szakmai portál azoknak a dohányboltot üzemeltető vállalkozásoknak, akik a pénztárgépszállító hibás teljesítése miatt nem tudnak eleget tenni online adatszolgáltatási kötelezettségüknek a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit (NDN) Zrt. felé.
Online felületen várják a károsultak jelentkezését, akik jogi és műszaki segítséget kapnak a hibásan teljesítő onlinekassza forgalmazókkal szemben.
A szakmai portál mindazoknak a bejelentkezését várja, akiknek a beszállítója nem teljesít megfelelően, vagy úgy érzik, kihasználták, átverték őket.
A bejelentéseket elemzik, majd jogi és műszaki tanácsot nyújtanak, illetve ügyvédi támogatást adnak a kasszaforgalmazó elleni jogszerű fellépésre. A portálon egy online bejelentőlap kitöltésével jelezhetők a problémák.
Kapcsolódó cikkek
- Több ezer online pénztárgépbe kerülhetnek Telenor SIM chipek
- Büntethető egy hírportál az oldalán megjelent sértő kommentek miatt
- A UPC-nek be kell fizetnie a 60 millió forintos bírságot
- Jogi úton győzött a Kaspersky Lab a szabadalmi troll, a Lodsys ellen
- Párizs eljárást indít a Google ellen adatkezelési politikája miatt
- Visszavonulót fújt az Európai Bizottság a telefonadó ügyében
- Nem kért internetes reklámmal vertek át 577 céget
- Egységesebb távközlési piacot teremtene az Európai Bizottság
- Elindult az online kasszák bekötése
- Tizenegymilliós bírságot rótt ki a kábelszövetségekre a GVH
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.