Mennyit twitteltünk idén? [Videó]
A Twitter készített egy rövid videót, melyben összefoglalja az évet. A szpotból többek között azt is megtudhatjuk, hogy melyek voltak a legnépszerűbb hashtagek, illetve mit twitteltünk tovább legtöbbször 2013-ban.
A Twitter egy rövid videóban foglalta össze az idei év legemlékezetesebb mozzanatait. Az egyperces szpotból kiderül, hogy 230 millióan használják aktívan a közösségi hálót, akik napi szinten 500 millió tweetet osztanak meg. A legjelentősebb sportesemények és hírek mellett azt is megtudhatjuk, hogy melyek voltak a legtöbbször továbbtwittelt posztok, de a legnépszerűbb hashtagek sem maradnak titokban. A videóban természetesen felbukkan a Twitter saját videomegosztó szolgáltatása is.
Ha kíváncsi vagy, hányszor számoltak be a felhasználók újszülött fiúkról vagy lányukról, vagy miről twitteltek a Földtől 230 mérföld távolságra, akkor is érdemes megtekintened az alábbi, igen jól sikerült felvételt.
[Forrás: Engadget]
Kapcsolódó cikkek
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- Nagyfelbontású élő képek az űrből
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Már nem csak okostévéken fut a fuso Premium
- HD támogatás nélkül startolt az Xbox Video áruház
- Winamp: 16 év után itt a vég
- Számos szakmában már elvárás a videójátékozás
- A Twitter térképen jelzi a káromkodást
- Twitter a tőzsdén: az első napon 73%-os növekedés
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.