Szakmai díjat nyert Pécs mobileszközöket használó imázskiadványa

forrás: Prím Online, 2014. április 11. 09:19

mobileszközökben rejlő lehetőségeket kihasználva mutatják be Pécset abban a kiadványban, amely az Irány Pécs Turisztikai Nonprofit Kft. gondozásában jelent meg, és első díjat nyert az Iránytű 2014 - Turizmus Trend kommunikációs versenyén.

 

Az Iránytű 2014 - Turizmus Trend kommunikációs versenyének szakmai zsűrije a város imázs, területi marketing/print kategóriában az Irány Pécs Nonprofit Kft. „VISIT PÉCS SZELLEM/TÉR/KÉP” című kiadványát választotta az országban a legjobbnak. Ebben az alkotók párbeszédre buzdítva, interaktív megközelítésben mutatják be Pécset, a kultúra városát. Jelentős újításnak számítanak az oldalakon elhelyezett interaktív tartalmak, mint a dinamikus QR-kód, illetve a Layar mobilalkalmazás felületei, amelyek okostelefon vagy tablet segítségével varázsolják élővé a kiadványt.

 

A pécsi csapat (Kreatív.hu)

 

A QR-kódok segítségével zenéket hallgathatunk, a Layar alkalmazással pedig a tartalmakhoz kapcsolódó videoklipet nézhetünk meg mobileszközünkön. A multimédiás lehetőségek új dimenziót nyitnak a városmarketing, kiadványszerkesztés területén, hiszen egy nyomtatott kiadvány nemcsak írásban nyújt információkat az érdeklődők számára, hanem a városra jellemző egyéb impressziókat is átadhatja.

 

A Iránytű - Turizmus Trendet, a turisztikai vállalkozások kreatív marketing- és kommunikációs ötleteit díjazó versenyt, immár 10. éve rendezik meg. Az utazási irodák, nonprofit szervezetek (Tourinform, turisztikai hivatal, TDM-szervezet, egyesület), szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek idén hat kategóriában nevezhettek a megmérettetésre. A versengésre 60 pályamű érkezett a pályázatot meghirdető, a Turizmus Trend szaklapot is kiadó Professional Publishing Hungary központjába.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14