A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
A Whatsup, a Facebook és a Twitter a legkedveltebb közösségi oldalak a hűtlen társak számára, legtöbbször ugyanis itt lépnek kapcsolatba kedvesükkel. Európában és az USA-ban legtöbben a mobilon keresztül érintkeznek.
A házasságban vagy kapcsolatban élőknek szóló házasságon kívüli randioldal, a Victoria Milan ma nyílvánosságra hozta a legutóbbi tanulmányt, melyet 12 500 női és férfi hűtlenkedő körében végeztek az USA-ban, Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban arra vonatkozóan, hogy hogyan lépnek kapcsolatba szerelmükkel. Az eredmények azt mutatják, hogy a hűtlenkedők legtöbbje – 83% - mobiltelefonon keresztül lép kapcsolatba szerelmével.
Azok közül, akik mobilon tartják a kapcsolatot, 51% olyan alkalmazásokat használ mint a Whatsup, Facebook vagy Twitter, 15% küld SMS-t, 13,6% telefonál, 9,8% küld emailt, 8,6% használja a Victoria Milan mobil verzióját, és 2% küld hangüzeneteket.
A megkérdezett hűtlenkedők küzül a legtöbben a szokásos telefonszámukat használják, de 15% rendelkezik egy másik „titkos SIM kártyával" annak érdekében, hogy a mindennapos telefonszámukat titokban tartsák. 74% használ előfizetéses kártyát a feltöltőkártya helyett, még akkor is, ha az sokkal kockázatosabb, hiszen a havi számlájuk minden hívott számot vagy SMS-t tartalmaz.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Napenergiás technológiát fejlesztettek az internetezéshez skót kutatók
- 20 éves a Nokia csengőhangja
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Valentin-napi szokások a netről
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Olcsóbb a vasúti menetjegy, ha neten vagy mobillal vásároljuk
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.