Virtuális állásbörzét tart a Monster.hu
Mintegy 800 álláslehetőséget kínál a Monster.hu állásportál péntekig tartó, ingyenes virtuális állásbörzéjén - közölte az MTI-vel a rendezvény egyik partnere, a Workania állásportál.
"Ez az a karrierfórum, amelyen az álláskeresők a legkönnyebben léphetnek kapcsolatba a munkaadókkal" - idézi a közlemény Buda Szabolcsot, a Monster állásportál ügyvezetőjét. Hozzátette: "számítógép és internetkapcsolat esetén akár a lakásukból, munkahelyükről sem kell kilépniük, hogy leadják önéletrajzukat, vagy chaten kérdezzenek a cégektől".
A tájékoztatásból kiderült, hogy Magyarországon 2011 óta évente kétszer rendeznek virtuális állásexpókat. Az eddigi rendezvényeken 100-125 ezer álláskereső vett részt, ezzel a leglátogatottabb ilyen profilú eseménynek számít.
A legutóbbi állásexpóhoz képest 60 százalékra nőtt a vidéki álláshirdetések aránya, Budapestre 40 százalék szól. A fővárost Debrecen követi, ahová a hirdetések 12 százaléka szól, míg minden tizedik állásajánlat pécsi lehetőséget kínál. Mindez a vidéki érdeklődők előnyére válik, hiszen nem kell több száz kilométert utazniuk, mint egy hagyományos állásbörze esetén - olvasható a közleményben.
A karrierrendezvény a www.allasexpo.hu oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuális Állásbörze az ELTE-n
- Női karrierlehetőségek Budapesttől Bostonig - Lányok Napja az XAPT-nál
- Vállalati karrier oldalak: nem a tegezésen múlik
- Tematikus álláskínálat a Facebookon
- Elindult az első hazai közösségi álláskereső alkalmazás
- Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn álláskereső portál kínai változata
- Jelentősen nőtt az online meghirdetett állások száma tavaly
- A Microsoft az informatikai szektorra készíti fel a nőket
- Karrierépítő oldal felsőoktatásban tanulóknak és friss diplomásoknak
- Karrierexpo - állásbörze a Corvinuson szerdától
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.