Okostelefonos applikáció segíti a vöröskeresztes elsősegélynyújtókat a Balatonnál
Közel háromszáz képzett vöröskeresztes elsősegélynyújtó vigyáz a strandolókra a Balatonon a nyáron. A parton dolgozó fiatalok munkáját idén már egy okostelefon applikáció segíti.
A Magyar Vöröskereszt idén nyolcadik alkalommal indította el Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálatát 13 Balaton-parti település 20 strandján, június 30. és augusztus 22. között. A programban résztvevő közel 300 fiatal önkéntes minden nap délelőtt 10 és este 6 óra között látja el a vízben és vízparton szerzett sérüléseket.
A szolgálat balatonlellei szezonnyitó sajtótájékoztatóján a Vöröskereszt munkatársainak segítségével megelevenedtek a leggyakoribb strandsérülések. A gyakorlaton bemutatták a Magyar Vöröskereszt és a Telenor stratégiai együttműködése részeként bevezetett okostelefon alkalmazást, amely megkönnyíti és meggyorsítja a parton dolgozó önkéntesek munkáját.
Kapcsolódó cikkek
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Megérkezett a Telenorhoz a Nokia Lumia 620
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Firefox-mobil a Telenornál
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- A Telenornál is kapható a HTC One M8
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- Egyedülálló egészségmenedzsment applikáció a piacon
- Mobilalkalmazással a mentésben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.