Nemzetközi mobilfilm-fesztivál indul Budapesten
Budapestre érkezik a Movilfestawards nemzetközi mobilfilm-fesztivál, amely idén először fotó kategóriával egészül ki. A mobil filmek versenyére ingyen lehet nevezni a mobileszközökkel készült alkotásokat.
A filmfesztiválhoz kapcsolódóan tematikus kerékpártúra is indul a Telenor támogatásával, mely a legkülönlegesebb budapesti filmes helyszíneket járja be. A négy évvel ezelőtt, Spanyolországból indult Movilfestawards mobilfilm-fesztivál évről-évre több fiatal alkotót ér el. A korábbi években összesen 63 országból 1113 pályázat érkezett a fesztiválra. Idén a közép-európai régió központjának Budapestet választották a szervezők. A fesztiválra mobil eszközzel (mobiltelefon, táblagép, webkamera) készített, legfeljebb 8 perces filmeket várnak, három fő kategóriában:
- Movilfestawards kategória: általános filmszekció (vígjáték, dráma, horror, stb.)
- Movilive kategória: dokumentarista rövidfilmek
- Movilfestexperimental kategória: formabontó, kísérleti alkotások
A beérkezett pályázatokat egy nemzetközi szakértőkből álló zsűri választja ki. Idén először a film mellett fotó kategória is indul, ahol szintén mobileszközökkel készített képeket várnak a szervezők. A programra bárki jelentkezhet, a részvétel ingyenes, sőt, az Erzsébet téren található Movilfesthouse mobil-házban a filmek vágásához, utómunkákhoz is térítésmentesen kaphatnak szakmai segítséget az alkotók. A nyertesek a szakmában elismert Movifestawards díjjal gazdagodnak. A Movilfestbudapest kiemelt támogatója az Új Nemzedék program.
„Ha van mobiltelefonod internet eléréssel, akkor a XXI. század egyik legfontosabb vívmányát tartod a kezedben. Arra ösztönözzük az embereket, hogy jobban átgondolják, mekkora lehetőség is rejlik a mobil eszközökben, hiszen ez a technológia milliók életét változtathatja meg. Miközben az embert egyre több kép veszi körül, az MFA küldetése, hogy rávilágítson a vizuális kultúra fontosságára, és megőrizze annak méltóságát” – mondta el Sandra González, a Movilfestawards alapítója.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Teltház és világsztárok a Soundon
- A mai gyerekek a Nintendo Game Boy láttán [Videó]
- Élő videóstream a fesztiválélményekről
- Biztosítás a fesztiválszezonra
- Videós céget vásárolt a Facebook
- Ma indul a VOLT
- Nemzetközi vizeken a Slingshot
- Minőségibb GTA 5 játékélmény PS4-en [Videó]
- Bigasoft Facebook Downloader 3.0.30.5051
- K-Lite Codec Pack 10.55
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.