Sziget warm up: Die Antwoord a Parkban
Bemelegítő bulira hívja a Sziget Fesztiválköztársaság a polgárait augusztus 5-én a Budapest Parkba, ahol az extrém videoklipjeiről és őrült fellépéseiről is híres dél-afrikai Die Antwoord - sok év után - újra Magyarországon lép fel.
A négytagú rap-rave banda 2008-ban alakult Fokvárosban. A különleges zenei projekt egyik fő ihletforrása a zef, egy dél afrikai stílusirányzat. A zef szó azaz „az alapvető stílus” nem csak a zenére korlátozódik, hanem egy komplex életérzést takar. Legegyszerűbben azonban a zenén keresztül definiálhatjuk, amelyre jellemző az afrikai törzsi zenei elemek és modern hangzás kombinálása. A zenekar tagjainak állítása szerint korábbi zenei munkásságuk csak egyfajta kísérletezés volt, azonban, amit valójában kerestek azt ebben a formációban találták meg. A Die Antwoord a válasz arra a kérdésre, hogy miben is valósítsák meg önmagukat.
Felvételeikhez hasonlóan az élő koncertek során sem feltétlenül a konformizmus uralkodik a színpadon. Feltűnő, olykor meghökkentő fellépő ruhák, szokatlan show elemek és egyedülálló koreográfia tarkítják a produkciót. A magyar közönség 2010-ben már átélhette a rap-rave őrület minden szépségét, mikor is a csapat a Szigeten csapott óriási bulit, most a Parkban ismételhetünk, a Sziget jóvoltából.
Kapcsolódó cikkek
- Új látványvilág a Szigeten
- VOLT, Sound, Sziget: Már tervezhetjük a jövő nyarat!
- Sziget: több mint 4 millió YouTube-os megtekintés
- Újabb nevek a Szigeten: Madness, Kelis, Bloody Beetroots, Leningrád – és sokan mások
- Zenélj a Szigeten!
- Blink-182 a Sziget Mínusz Egyedik napján
- Egy héttel később lesz az idei Sziget
- Sziget: Together lesz a himnusz
- Újabb színek a Sziget palettáján
- Már megint Prodidzsáj a Szigeten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.