Jobb Drive integrációval bővült a Gmail iOS appja
A Google frissítette iOS-re szánt Gmail alkalmazását, mely jobb integrációt kínál a Drive és a levelezőrendszer között. A felhasználók többek között közvetlenül az appon keresztül menthetnek fájlokat Drive-ba, illetve meg is nézhetik, megoszthatják ezeket.
Eddig a Gmail és Drive mobilalkalmazása kicsit problémásan működött együtt. A webes felületen már megszokott élményt a Google csütörtöki frissítésének köszönhetően azonban már az iOS felhasználók is megtapasztalhatják.
Ezentúl a Gmail iOS alkalmazásán keresztül is megtekinthetik, illetve megoszthatják a felhasználók fájljaikat a Drive-on keresztül. Arra is lehetőségük nyílik továbbá, hogy közvetlenül ide mentsenek, valamint innen is válogathatnak levelükhöz csatolmányokat.
Simon Forsyth, a Google szoftverfejlesztője beszélt arról, hogy az alkalmazás arra is figyelmezteti a felhasználókat, ha egy küldött fájlt nem osztottak meg az adott személlyel. Ezt már az appon belül is megtehetik a megosztási beállítások módosítása révén.
A frissítésnek köszönhetően már a profilképet is lehet módosítani, valamint azt is beállíthatják a userek, hogy melyik Gmail fiókjukat szeretnék látni, anélkül, hogy bármelyiket is eltávolítanák az eszközről.
Az alkalmazás már elérhető az iTunesban. A Google néhány hete hasonló frissítést adott Androidra is, amely szintén letölthető a Google Play áruházból.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Új funkcióval bővült a Skype Android appja
- Mentés gombbal újít a Facebook
- Távolságokat is mérhetünk a Google Térképpel
- Már 71 nyelven érhető el a Gmail
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
- Később kap új nyelveket a Google Now
- Nemzetközi vizeken a Slingshot
- Új Android és iOS mobil malware-t fedeztek fel
- Az Intel a Core i3 és Pentium sorozatokat a harmadik negyedévében frissíti
- Ingyenes a SwiftKey Android billentyűzet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.