Az Amazon megveszi a Twitchet a Google elől
Nemrég beszámoltunk róla, hogy a YouTube egy milliárd dollárt adna a Twitchért. A legújabb hírek azonban arról tanúskodnak, hogy az Amazon kezébe kerül a videóplatform. A vállalat sajtóközelményt is kiadott, melyben a pontos összeg is szerepel.
Korábbi pletykák szerint nemsokára bejelenthetik a YouTube legújabb felvásárlását. Az akkori hírek arról szóltak, hogy a népszerű videóplatform egy milliárd dollár hajlandó áldozni a Twitchért.
Mindez azonban nem fog megtörténni, ugyanis kiderült az Amazon kezébe kerül a videóplatform. A vállalat egy sajtóközleményt is kiadott ezzel kapcsolatban. Ebben megerősítik a felvásárlás hírét. A Twitchnek jelenleg több mint 55 millió egyedi látogatója van, és a felhasználók több mint 15 milliárd percnyi tartalmat néztek meg a múlt hónapban, melyet több mint egy milliárd „műsorszolgáltató” hozott létre.
Tegnap a The Wall Street Journal még arról írt, hogy az Amazon még többet is fizetne az oldalért, mint a YouTube, információik szerint ugyanis több mint 1 milliárd dolláros üzletről van szó. Ez azonban ellentmond a hivatalos sajtóközleményben leírtaknak, melyben 970 millió dolláros összeg szerepel.
A Twitch vezérigazgatója pozitívan nyilatkozott az egyesülésről. Szerinte az Amazon részévé válni számukra is sok előnnyel jár, hiszen többet tehetnek majda közösségért azáltal, hogy képessé válnak sokkal gyorsabban eszközöket és szolgáltatásokat létrehozni a felhasználók számára.
A felvásárlás várhatóan az év második felében fejeződik be. A Twitch vezérigazgatójának a közösséghez írt levelét angolul a Techcrunchon olvashatjátok.
Forrás: Techspot.com; Kép: gamebreaker.tv
Kapcsolódó cikkek
- Műholdcéget vett a Google
- Új kommunikációs vezető a Canon Hungáriánál
- A Google megveszi a Jetpacet
- Erős növekedés a Lenovónál
- Nyílt levélben szólította fel a vita befejezésére az Amazon.com-ot több száz író
- 200 Beats dolgozót bocsát el az Apple
- Jól muzsikált a Huawei a második negyedévben
- John Chen: egyelőre nincs ajánlat a BlackBerryre
- Samsung Experience Store nyílik a WestEndben
- Az ABB és a Volvo partnersége az elektromos és hibridhajtású buszok gyorstöltésére
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.