Kijelölték a Magyar Honvédség tíz évre szóló informatikai stratégiáját
A Hivatalos Értesítő legfrissebb számában megjelent honvédelmi miniszteri utasítás önálló ágazati stratégiaként fogalmazza meg a honvédelmi szervezetek infokommunikációs célkitűzéseit és alapkövetelményeit a 2014-2024 időszakra. A stratégiában foglaltak kiterjednek a Honvédelmi Minisztériumra, a honvédelmi miniszter közvetlen alárendeltségébe tartozó szervezetekre, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálatra, a honvédelmi miniszter irányítása alatt álló központi hivatalokra, valamint a Magyar Honvédség katonai szervezeteire.
Kapcsolódó cikkek
- ELTE-s informatikai fejlesztés nyert Franciaországban
- NetIQ PlateSpin Forge 4: jolly joker az informatikai szolgáltatások védelmére
- Tíz év a szuperszámítástechnika mércéjével
- Megújíthatják a vállalkozásokat az infokommunikációs eszközök
- EMMA 2.0 medikai alkalmazás – új távlatok az egészségügyi informatikában
- Több mint egymilliárd forintos informatikai fejlesztés a bíróságoknál
- Vállalati sörrel kampányol a Misys
- IDC: az új technológiák teljesen átalakítják a vállalati informatikát
- Ismét lesz BeeSmarter csapatverseny
- A Microsoft az informatikai szektorra készíti fel a nőket
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.