Ingyenes áruvisszaküldési szolgáltatást indít a PayPal Magyarországon
Magyarországon is elindítja ingyenes visszaküldési szolgáltatását a rengeteg netes kereskedő által elfogadott PayPal. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a fizetési szolgáltató anélkül vállalja át a visszapostázás költségét, hogy a vásárlónak akár csak meg kellene indokolnia, hogy miért nem akarja mégsem a neten vásárolt árut - írja a HVG.
A teljesen kockázatmentes netes vásárlást biztosító Refunded Returns a cég szerint Nyugat-Európában gyorsan népszerű lett, ezért terjesztik most ki 15 közép- és kelet-európai országra, köztünk ránk is. A felhasználók a visszaküldés okától függetlenül PayPal számlájukra visszakapják a szállítás költségét is – ha PayPal segítségével fizettek a termékért. A szolgáltatás a világ minden tájára fedezi a szállítási költséget, vásárlásonként 9300 forintos szállítási díjig.
HVG
Kapcsolódó cikkek
- A női nem vásárlási szokásai az eMagon
- Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
- Biztonságosabb lesz az adásvétel a Vaterán
- Lassan minden netező kipróbálja az online vásárlást
- PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma
- Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
- Körültekintőbb internetes vásárlásra hívta fel a figyelmet a NAV
- Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
- Az online vásárlók egyre kevésbé veszik igénybe a futárszolgálatot
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.