Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox

forrás: Prím Online, 2014. november 7. 10:04

Intelligens ügyfélszolgálati megoldást fejlesztett a WDS, a Xerox innovációs leányvállalata. A WDS Virtuális Megbízott névre keresztelt alkalmazás képes arra, hogy megértse és ellenőrizze az ügyfelek panaszait, majd személyre szabott megoldást javasoljon ezekre. Pont úgy, ahogyan azt napjainkban a vevőszolgálati munkatársak teszik.

A Xerox fejlesztőközpontjával, a PARC-kal közös kutatás arra irányult, hogy a WDS Virtuális Megbízott szó szerint képes legyen tanulni az ügyfélszolgálatosoktól. Figyeli és elemzi azt, hogy ők miképpen orvosolják a felmerülő kérdéseket, és milyen megoldási javaslatokat kínálnak fel az érdeklődők számára. Pont úgy működik, mint mi, emberek, hiszen a tapasztalatok mélyítik el a tudását. Minél több információ, visszajelzés birtokába jut, annál hatékonyabban, komplexebben képes kezelni a beérkező megkereséseket.

 

De nem csupán a napi munkában nyújt segítséget. A WDS Virtuális Megbízott abban is hatékony támogatást biztosít, hogy a szervezetek felmérjék és elemezzék azokat az ügyfélszolgálati adatokat, amelyek addig házon belül, de feldolgozatlanul álltak rendelkezésre. Ezzel a megoldással alaposan, minden részletre kiterjedően feltérképezhetőek, szegmentálhatóak az ügyféligények, panaszok típusai, a kiváltó okok és azok kezelésének eredményessége.

 

A felhő-alapú szolgáltatásként elérhető WDS Virtuális Megbízottat a felhasználók igényeik szerint alakíthatják, és az automata „személyiség jellemzőit” többféleképpen is változtathatják. Egyebek közt a virtuális alteregó megjelenítését, vagy a hangjának tónusát módosíthatják a saját elképzeléseiknek megfelelően.

 

A fejlesztés  várhatóan már a közeljövőben elérhető lesz a vállalatok számára. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14