IBM MobileFirst: alkalmazások iOS-re

MTI Sajtóadatbank, 2014. december 14. 08:20

Az Apple és az IBM útjára bocsátotta az iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások első hullámát: olyan üzleti célra szánt alkalmazásokat és az ezeket támogató felhőszolgáltatásokat, amelyek az IBM big data és analitikai képességeivel vértezik fel a vállalatok iPhone- és iPad-használóit.

z iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások mostantól elérhetők a banki, kereskedelmi, biztosítási, pénzügyi, telekommunikációs, kormányzati vagy airline piacokon működő vállalati ügyfelek számára. Az első IBM ügyfelek között, akik már jelezték, hogy támogatják az iOS-re fejlesztett alkalmazásokat, ott van a Citi, az Air Canada, a Sprint és a Banorte.

 



Az iOS-re készült MobileFirst megoldások célja, hogy egy szinttel elmélyítsék a vállalati mobilitást, segítenek az alkalmazottaknak, hogy vállalatuk minden tudásához, képességéhez hozzáférjenek – az IBM szerint gyorsabban, könnyebben és biztonságosabban, mint valaha.

A szoftverek kizárólag iPhone-ra és iPadre készültek, biztonságos környezetben érkeznek, analitikával kiegészítve, s a legfontosabb üzleti folyamatokhoz illesztve. Az alkalmazások szervezetre szabhatók, könnyen használatba állíthatók, kezelhetők és frissíthetők az IBM-nek kifejezetten az iOS eszközök számára kínált felhőszolgáltatásán keresztül, miközben az adatok, az alkalmazások és a készülékek is teljes biztonságot élveznek.

 

hirado.hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14