A YouTube GIF-eket tesztel
Nem légből kapott hír, a YouTube valóban a GIF-ek támogatását teszteli. Ennek révén animált tartalomként is hozzáférhetővé válnak egyes tartalmak. Már lehet is nézegetni, milyen lesz ez az opció.
Nmerég jelent meg a hír, miszerint a YouTube támogatja a jövőben az animált tartalmakat. Vagyis ezt az új opciót vezetné be a videómegosztó oldal.
Jelenleg a YouTube tartalmak esetén lehetőség van az egyes videók megosztására, beágyazására, illetve e-mailen való továbbítására, azonban egy új megoldással egészülne ki a sor, méghozzá az animált GIF tartalmakkal.
Bár a YouTube hivatalosan még nem erősítette meg az új funkciót, bizonyos csatornákon már tesztelik. Ez tehát azt jelenti, hogy egy videóból könnyen animációt lehet készíteni, melynek megadható a terjedelme, és a felhasználó maga választhatja ki, mettől meddig tartson, és milyen részből szeretne animált tartalmat készíteni.
Az egyes GIF-eknek külön szöveget is meg lehet adni, mind felülre mind pedig alura, majd a beágyazási kódban a mérete is módosítható. Íme egy Gif egyenesen a YouTube-ről. Az új megoldást pedig ti is megnézhetitek az alábbi két csatorna videóiban: Good Mythical Morning, The Idea Channel.
Kapcsolódó cikkek
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
- Kiütötte a YouTube számlálóját a Gangnam Style
- Színpompás animáció segíti át a beteg gyerekeket a vizsgálatokon
- Online filmterveket finanszíroz a Médiatanács
- Az Imgur nyugdíjazza a GIF-eket
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
- Napi 1 millió percet youtube-oztak az UPC előfizetők
- Dübörög a Ki Mit Tube virtuális színpada
- 5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
- Készül a gyerekbarát YouTube?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.