Betiltják Kínában az utazásmegosztó alkalmazásokat
Kína betiltotta, hogy magánemberek közösségi utazásmegosztó alkalmazásokkal fuvarozási szolgáltatást nyújtsanak, ezentúl csak a taxiengedéllyel rendelkező vezetők használhatják az Ubert és hasonló alkalmazásokat az ázsiai országban.
A kínai fuvarmegosztási piacot a Didi Dache alkalmazás vezeti, valamint a Kuaidi Dache, amelynek az Alibaba internetes óriáscég a tulajdonosa. Ezeket a platformokat elsősorban taxistársaságok használják. Az Uber tavaly nyáron jelent meg Kínában, a Baidu internetes kereső portál tavaly decemberben fektetett be a cégbe.
Az Uber a hírre reagálva közölte: tiszteletben tartják a kormány igyekezetét arra, hogy biztonságos, megfizethető és hatékony közlekedési megoldásokat biztosítson az állampolgároknak. Hozzátette, hogy fontosnak tartja a kínai hatóságokkal folyó tárgyalásokat.
Világszerte számos taxistársaság panaszkodott az Uberre és hasonló utazásmegosztó szolgáltatásokra, mivel azok tisztességtelen versenyelőnyhöz jutnak a hagyományos taxis cégekkel szemben azért, mert működésük nincsen hatóságilag szabályozva.
Sanghajban decemberben őrizetbe vettek és bírsággal sújtottak 12, a Didi Dachen keresztül szolgáltatást nyújtó sofőrt. Dél-Koreában engedély nélküli fuvarcég üzemeltetéséért emeltek vádat az Uber helyi vezetője ellen. Franciaország január 1-jétől betiltotta az Ubert (ekkor lépett életbe a taxik tisztességes versenyét szabályozó törvény).
Kapcsolódó cikkek
- Blokkolták a Google Gmail levelezőprogramját Kínában
- Most Uberbe fektet a kínai Baidu
- Kínai weboldalak "önként" vállalják a kommentek kontrollját
- A tőzsdére vonulás után Európában és az Egyesült Államokban terjeszkedne a kínai Alibaba
- Közösségi médián nyomul a Kínai Kommunista Párt
- Kínában is hódít a jeges vizes kihívás
- Feketelistás lett az Apple
- Újabb körben tisztítják meg a káros információktól a kínai csevegőprogramokat
- Sikerült megfélemlítenie a közösségi oldalak használóit Kínának
- Több százmillió forintért kelt el a világ legkönnyebb anyagának egy darabja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.