1 milliárd androidos telefon talált gazdára 2014-ben
Miközben az Apple rekordokat döntöget az iPhone eladásokban, a Google sem szégyenkezhet. Az elmúlt évben több mint 1 milliárd Android rendszerű készülék talált gazdára.
A Strategy Analytics adatai alapján több mint 1,3 millió mobiltelefont értékesítettek a tavalyi évben. Ez önmagában is szép számnak bizonyul, ám az Android platform népszerűsége kiemelkedik a sorból. A felmérés adatai szerint ugyanis az eladott készülékek közül több mint 1 milliárd Android rendszerrel a fedélzetén került forgalomba.
Nos, hiába az Apple szárnyalása, az Android platform elsőbbsége a piacon megkérdőjelezhetetlen. Az alábbi táblázat is jól mutatja, hogy a cupertinói cég az eladások csupán töredékét, mindössze 15%-át tudhatja magáénak a 192, 7 millió eladott iPhone-nal, a Microsoft pedig még ennél is kevesebbet, az eladott készülékek száma 38,8 millióra rúg.
A 2013-as adatokhoz képest 30%-kal növekedtek az eladási mutatók. Mindegyik népszerű platform tekintetében növekedés tapasztalható, így az összesített eladási mutatók terén is. Míg tavaly még csak közelítettünk az 1 milliárdos küszöbhöz (990 millió), addig 2014-ben már 1 milliárd 283 millió eszköz talált gazdára.
A BlackBerry mutatóit nem emelte ki külön az elemzőcég: az egyéb kategóriában kaptak helyet. A vállalat 0,7%-os részesedést ért el a tavalyi évben, amely azonban csökkenő tendenciát mutat a 2013-as 2%-hoz képest.
Forrás: GSMArena.com; Kép: topnews.in
Kapcsolódó cikkek
- WWDC: az iOS sikerei számokban
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel
- Már iOS alkalmazással is vehetünk autópályamatricát
- Kína Tim Cook jóváhagyásával ellenőrzi az Apple termékeit
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- 68%-nál jár az iOS 8 elterjedtsége
- Új alkalmazást mutatott be a Facebook
- Felturbózták a Google Drive Android és iOS verzióját is
- Új képszűrőkkel frissült az Instagram
- Rekorddal zárta a negyedévet a Lenovo
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.