Növelte bevételét a Telenor Magyarország
A Telenor Magyarország a tavalyi negyedik negyedévben, 4,5 százalékkal több, 41,153 milliárd forint bevételt ért el az egy évvel korábbi 39,364 milliárd forinthoz képest.
A kártyás és a számlás szegmensre egyaránt jellemző növekedés eredményeként az előfizetések száma 22 ezerrel emelkedett a negyedév során, az időszak végére elérte a 3,482 millió ügyfelet.
Az egy előfizetésre jutó átlagos havi árbevétel összege az összekapcsolási, a forgalmi és az előfizetésekből származó árbevétel javulása nyomán 3413 forintról 3494 forintra emelkedett - írták.
A jelentés alapján ugyanakkor a cég kamat, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 9,834 milliárd forintra csökkent, az egy évvel korábbi 10,880 milliárd forinthoz képest. Ezzel összhangban a negyedik negyedévi EBIT is alacsonyabb volt az egy évvel korábbinál, amit az alacsonyabb EBITDA és az egyszeri tételek mellett a tavalyi frekvencia-beruházások miatti nagyobb értékcsökkenés indokol.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- A Telenornál sem panaszkodnak az ünnepekre
- Telenor: nőtt a bevétel, szinten maradt a nyereség a harmadik negyedévben
- Telenor Magyarország: csökkenő árbevétel, növekvő profit
- Felhúzta a Telenor Magyarország eredményeit a mobilinternet
- Bővülő ügyfélkör és növekvő árbevétel a Telenornál
- Januártól új struktúrában működik a Telenor kereskedelmi részlege
- A telefonadó miatt romlott a Telenor harmadik negyedévi eredménye
- Folyamatos a mobilinternetből származó bevétel-növekedése a Telenornak
- A Telenor profitja majdnem hétszeresére nőtt
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.