100GB OneDrive tárhelyet kaphatnak a Dropbox felhasználók
Csupán engedélyeznünk kell, hogy a OneDrive hozzáférjen Dropbox fiókunkhoz, hogy oda menthesse a saját használati útmutatóját, s jutalmul 100GB OneDrive tárhelyet kapunk, amit 1 évig díjmentesen használhatunk.
A jelek szerint máris lejárt a Microsoft ajánlata, aminek keretében 100GB extra OneDrive tárhelyre tehettek szert az Egyesült Államokon kívül élő, szemfüles felhasználók. Akkor sincs okod szomorkodni, ha lemaradtál az akcióról, ugyanis egy újabb lehetőséget kínál a szoftveróriás, ami révén 100GB OneDrive tárhelyet kaphatsz 1 évre, ha rendelkezel Dropbox fiókkal.
A plusz gigabájtok megszerzéséhez csupán annyi a teendőd, hogy erre a linkre kattintasz, majd engedélyt adsz a OneDrive-nak, hogy hozzáférjen a Dropbox fiókodhoz és egy PDF fájlt mentsen oda, ami lényegében a OneDrive használati útmutatója. Ha átmentél a nem túl bonyolult folyamaton, a Microsoft máris hozzácsapja a plusz 100GB-ot a OneDrive-odhoz.
Az ajándék tárhely csak 1 évig áll rendelkezésre, utána elveszik, ha nem fizetsz a használatáért. Az új akcióval nyilván sok Dropbox felhasználó előtt tárulnak fel a OneDrive-ban rejlő lehetőségek, így jelentős mértékben bővülhet a Microsoft szolgáltatását aktívan használók száma.
[Forrás: GSM Arena Blog]
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Windows 10 telefonos verziójának előzetese
- Tegyen az online biztonságért, 2 GB-nyi extra Google Drive-tárhely jár érte
- Új funkciókkal frissült az Xbox One
- A Windows Phone felhasználók is használhatják a Dropboxot
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- Az Office 365 felhasználók korlátlan OneDrive tárhelyet kapnak
- 10 gigabájt fájltámogatást kap a OneDrive
- 1 terrabyte tárhelyet ad előfizetőinek a Dropbox
- 1 terabyte felhőtárhelyet ad a Microsoft
- Még több ingyen tárhely a OneDrive-val
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.