Kibővített anyasági csomagot vezetett be a Vodafone
A Vodafone Magyarország kibővítette az állami anyasági juttatáscsomagot és négy hónapon keresztül a teljes fizetést, a következő két hónapban pedig a munkabér 70 százalékát biztosítja női dolgozói számára a születési szabadság alatt - közölte a mobilszolgáltató.
A Vodafone Csoport a modellt 30 nemzetközi leányvállalatánál vezette be, a rövidített munkaórák által a csoportnál dolgozó családok összesen világszerte 608 millió nappal több időt tölthetnek gyermekeikkel és 14 milliárd dollárt takaríthatnak meg - derül ki a szolgáltató megbízásából készült kutatásból.
A felmérés szerint az új anyasági juttatáscsomaghoz hasonló rendszerrel 19 milliárd dollárt spórolhatnak a multinacionális vállalatok, mivel ugyan a bővített konstrukció bevezetése 28 milliárd dollár pluszköltség a cégnek, a szülés után távozó nők pótlásához szükséges toborzási és képzési költség évi 47 milliárd dollárba kerülne.
Kapcsolódó cikkek
- Cáfolta a Vodafone a magyarországi érdekeltség eladásával kapcsolatos híreket
- Cáfolta a Vodafone a magyarországi érdekeltség eladásával kapcsolatos híreket
- Jelentősen csökkent a Vodafone nyeresége az első fél évben
- Jelentősen csökkent a Vodafone nyeresége az első fél évben
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Nem megy jól a Vodafone-nak
- Nem megy jól a Vodafone-nak
- A Vodafone lesz az állami intézmények mobilszolgáltatója
- A Vodafone lesz az állami intézmények mobilszolgáltatója
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.