Törli a Facebook az inaktív rajongókat
A Facebook nem teketóriázik. Úgy döntöttek, a nem aktív felhasználók kedveléseit egyszerűen száműzik az oldalról.
A tegnapi nap folyamán a szemfüles felhasználók észrevehettek egy aprócska változást a Facebookon. Ha valaki tudta számszerűen hányan kedvelték saját vagy éppen kedvenc oldalán, az lehet, hogy most döbbenten figyeli a számot csökkenését. Ennek oka viszonylag egyszerű: a Facebook úgy döntött, a már nem aktív felhasználók lájkjait törli az oldalról.
Az inaktív felhasználók táborába azok tartoznak, akik korábban úgy döntöttek, deaktiválják Facebook-oldalukat, illetve, akik meghaltak, és szeretteik profiljukat emlékoldallá nyilvánították. Így tegnaptól több oldalon is tapasztalható a rajongók számának csökkenése, amely immáron a valós, elérhető felhasználók táborát mutatja.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.