Megtámadták a Twitchet, felhasználói adatok estek áldozatul
Hekkerek behatoltak a Twitch oldalára, és felhasználói adatokhoz fértek hozzá. Mindenkit jelszómódosításra kérnek az üzemeltetők.
A játék streaming szolgáltatás, a Twitch egy rövid üzenetet tett közzé blogján, ahol azt írják, hogy illetéktelen fértek hozzá az oldalhoz, így néhány felhasználói információhoz. Az érintettekkel közvetlenül is felvették a kapcsolatot.
Már ki is küldték a levelet azoknak, akik áldozatul esetek. Ebben további információkkal látták el a felhasználókat, akiknek az adatai áldozatul estek. A hekkerek olyan adatokhoz férhettek hozzá, mint az e-mail cím, a felhasználónév, jelszó, születésnap, otthoni lakcím.
A levélben először elnézést kértek a felhasználóktól, amiért a Twitch felhasználói adataik illetéktelen kezekbe kerültek. Azt is ki tudták deríteni a fentiek mellett a hekkerek, az adott felhasználó milyen IP-címről jelentkezett be utoljára.
Mint írják, a biztonság érdekében a jelszavukat kiiktatták, így arra kérik a felhasználókat, a következő bejelentkezés során adjanak meg új azonosítót, és, ha van rá módjuk, más oldalakon is változtassák meg.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Androidra szánt mobilalkalmazást mutatott be a Kaspersky
- Androidra szánt mobilalkalmazást mutatott be a Kaspersky
- Átfogó védelmi megoldást mutatott be a Kaspersky
- Átfogó védelmi megoldást mutatott be a Kaspersky
- Jelszómentes bejelentkezés felé veszi az irányt a Yahoo
- Jelszómentes bejelentkezés felé veszi az irányt a Yahoo
- Megháromszorozódtak az Android felhasználókat ért pénzügyi támadások
- Megháromszorozódtak az Android felhasználókat ért pénzügyi támadások
- A nők kevésbé elővigyázatosak a kiberfenyegetésekkel szemben
- A nők kevésbé elővigyázatosak a kiberfenyegetésekkel szemben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.