A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
A Google mobileszközökön működő kereső segít megtalálni a megfelelő alkalmazást. Jelzi, ha a keresésünknek megfelelő alkalmazás van a telefonunkon, vagy ha még nincs, megkérdezi, nem akarjuk-e letölteni.
A Google újabb segítséget szeretne nyújtani az okostelefonunk keresőrendszeréhez. Ha egy alkalmazást keresünk, a szoftver más, hasonló alkalmazások linkjét is felajánlja.
Ha a keresőben megjelent alkalmazást letöltöttük, a Google automatikusan az alkalmazásnak arra a részére irányít, amely a keresésünknek megfelelő. Például ha egy lasagna receptet keresünk, a Google felajánl egy szakácskönyv alkalmazást, majd annak letöltése után automatikusan a lasagna receptek oldalára ugrik.
A rendszer egyelőre csak Android operációs rendszerű eszközökön fut. A letölthető alkalmazások linkjei a Yelp, Walmart, BuzzFeed, OpenTable oldalairól lehetnek.
A Google a legnépszerűbb keresőprogramot hozta létre az asztali számítógépeken, de jelenléte a mobileszközök világában korántsem ennyire jelentős. Az eMarketer jelentése szerint a mobileszközökön végzett keresésekből származó bevétele 68%-ra esett vissza 2014-ben, a két évvel korábbi 82,8%-ról. Ez azért lehet, mert a mobileszközökön általában konkrét alkalmazásokon keresztül végzik a keresések nagy részét. Az alkalmazások integrálása a keresőrendszerek modernizálását jelenti, melyet a Yahoo és a Facebook alkalmazásokra vonatkozó hirdetésekkel indított el.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo
- Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?
- Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
- 2014-ben felére csökkent az Androidra letöltött kártevő programok száma
- „Megfordult” a Google
- Táblagépeken is használható az Inbox
- A Google megvette az Odysee alkalmazást
- Ingyen letölthető a Google Earth Pro
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
- A Google eltávolította a Pirate Bayhez kötődő tartalmakat a Play Store-ból
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.