Az okosabb nyomtatás irányába tereli a vállalatokat a Xerox
A Xerox legújabb fejlesztésével, a Print Awareness Tool névre keresztelt online megoldásával arra szeretné ösztönözni a vállalatokat és azok dolgozóit, hogy csökkentsék a felesleges nyomtatások számát, mert ezzel nem csupán a költségeiket tarthatják kordában, hanem a környezetüket is óvják.
„A fejlesztésünk nem csupán azt szolgálja, hogy kevesebbet nyomtassanak a vállalatok, hanem azt is, hogy átgondoltabban, hatékonyabban használják a dokumentumkezelési berendezéseiket. Az a célunk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy a munkafolyamatok menedzselése során mikor és miért érdemes a digitális dokumentumkezelést előtérbe helyezni, és mikor hasznosabb a nyomtatott papírokkal dolgozni.” – fejtette ki Udvardi Gábor, a Xerox Magyarország marketingvezetője a Print Awarness Tool alkalmazásával összefüggő szempontokat.
A Print Awareness Tool szorosan kapcsolódik és kiegészíti a Xerox új generációs menedzselt nyomtatási szolgáltatását (MPS), amely három fő pillérre épül: a felmérésre és optimalizálásra, a biztonságra és integrációra, valamint az automatizálásra és egyszerűsítésre. A Xerox kiemelt szerepet szán üzleti stratégiájában a MPS-nek, mert cégmérettől függetlenül, annak használatával a nyomtatási feladatok költséghatékonyabban menedzselhetőek, az irodai folyamatok könnyedén digitalizálhatóak, és ezzel együtt a vállalatok és azok munkatársai még inkább mobilizálhatóak, versenyképesebbé tehetőek.
Kapcsolódó cikkek
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Eltűntették a rekordnézettségű kínai szmogdokumentumfilmet a videomegosztókról
- Eltűntették a rekordnézettségű kínai szmogdokumentumfilmet a videomegosztókról
- A magyar dokumentumkezelési piac tavalyi trendjei
- A magyar dokumentumkezelési piac tavalyi trendjei
- Elektromobilitás konferencia lesz Budapesten
- Elektromobilitás konferencia lesz Budapesten
- A nyomtatóipar trendjei 2015-ben
- A nyomtatóipar trendjei 2015-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.