Akár 15 százalékkal is nőhet a jegyár-bevétel az e-jegyrendszer bevezetésével
A tapasztalatok szerint átlagosan 15 százalékkal nő a tömegközlekedési jegyek értékesítéséből származó árbevétel az elektronikus jegyrendszer bevezetésével a német Scheidt&Bachmann vállalat felmérése szerint.
Hraboczki Márton, a Scheidt & Bachmann Hungary ügyvezető igazgatója az MTI-hez eljuttatott közleményben rámutatott: az e-ticket rendszer igazságosabb, illetve sok esetben fajlagosan olcsóbb, mert az utazási idővel vagy távval arányosan fizetnek az utazók. A fejlesztések nyomán az eddig használatban lévő menetjegyek egy részét felváltják az időalapon működők, amelyekkel egy adott időkereten belül akárhányszor át lehet szállni, nem kell újabb jegyet érvényesíteni, a rendszer a rövidebb utazásokért kevesebb összeget számít fel - fejtette ki.
Az elektronikus jegyrendszer egyik fontos hozadéka a város hatékonyabb utazásszervezése is, hiszen egy e-jegyrendszer bevezetésével mérhetővé válik, hogy az egyes útvonalakat milyen gyakran és hogyan használják az utasok, vagyis hol érdemes járatsűrítésekre és fejlesztésekre koncentrálnia a közlekedési vállalatnak - olvasható a tájékoztatásban.
Kapcsolódó cikkek
- A jövő intelligens közlekedési hálózatait fejleszti a Xerox
- A Google Maps figyelmeztet majd a vasúti átjárókra
- Itt az első hálózatba kapcsolt buszmegálló
- Intelligens megoldások a hazai közszolgáltatásokban
- Újra indul a Tanulóknak.hu és a Kreszfelfrissítő.hu oktatóprogram
- Újra indul közlekedésbiztonsági oktató program a weben
- Utazás mint hasznos időtöltés
- Információcserével segíti a budapesten közlekedőket a Waze és a BKK
- Teszteltük a BKK Futár alkalmazását
- Másfél millió budapesti ingyen kaphat majd okoskártyát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).