Kérdőív a KKV-k üzleti folyamat alapú vezérléséről
A KKV-k üzleti folyamat alapú vezérléséről szóló könyv megszületéséhez nyújthatnak hasznos segítséget azok a kis- és középvállalati vezetők, akik kitöltik a kutatás alapjául szolgáló kérdőívet. Az eddig kitöltött kérdőívekből kinyerhető következtetések is letölthetők a http://tfodor.hu/files/felmeres_rovid_osszefoglalasa.pdf címről.
A könyv szerzője - Fodor Tamás - az egyik fejezetben azt szeretné bemutatni, hogy a hazai kkv-k hogyan állnak ezen a téren, s ennek felmérését szolgálja az online kérdőíves felmérés. Azoknak, akik segítik munkájában a szerzőt, - egyfajta ellenszolgáltatásként - némi szaktanácsadást kínál: letölthetik azt az online dokumentumot, amely 130 kulcs teljesítmény-mutatót (KPI) foglal össze, és egy másikat is, amely hét menedzsment eszközt (Hasonlósági-, Fa-, Mátrix diagram, Gondolati térkép, SWOT analízis, Szisztematikus probléma megoldás, PDPC készítés) mutat be.
Kapcsolódó cikkek
- Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon
- A fővárosiak támogatják az UBER-t
- Hogyan viselkednek a magyar facebookozók?
- Európa a felesleges kommunikáció csökkentését kéri
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Magasról indított a GKI konjuktúraindex
- Színlelni boldog szeretőt
- Jövőálló szerverek a Delltől
- Új multifunkcionális készülékek a Samsungtól
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.