Díjmentesen készíti el kisvállalkozások weboldalát a Telekom

forrás: Prím Online, 2016. július 20. 12:06

Díjmentes nyújt szakmai segítséget a Telekom minden felhasználónak, aki regisztrál a Webkönnyen szolgáltatás próbaverziójára.

Az egy alkalomra szóló ingyenes tanácsadás során a Telekom szakmai partnere a cégek weboldalának elkészítésében nyújt segítséget.  A vállalkozásoknak, miután regisztráltak a Webkönnyen próbaverziójára, külön kell igényelniük az extra szolgáltatást, tehát a segítségnyújtás a regisztrációval nem válik automatikussá.

 

 

A Telekom egy korábbi kutatásából kiderült, hogy a honlap elkészítése – illetve elkészíttetése – kapcsán a válaszadók 42 százaléka az időt tartja a legnagyobb akadálynak, 33 százalék pedig a megfelelő szakértő hiányára hivatkozik. A kisvállalkozások ötödénél maga a vállalkozó készítené el a honlapot, 11 százalékuknál egy munkatársat bíznának meg ezzel, 28 százalékuk ismerőssel vagy rokonnal oldaná meg a kérdést, de 21 százalékuk igénybe venné szakértő vagy szolgáltató segítségét. A Telekom kis- és közepes vállalkozások üzletága ezeket a válaszokat látva döntött úgy, hogy a Webkönnyent további kedvezményes szolgáltatással bővíti ki, így megpróbálva átlendíteni a kisebb cégeket azokon az akadályokon, amelyek, - érzésük szerint - a leginkább útját állják céges honlapjuk kialakításának.

 

A Magyar Telekom Webkönnyen szolgáltatása amely honlapszerkesztőt, webtárhelyet és saját webcímet tartalmaz, egyszerű kezelőfelülettel rendelkezik, könnyen testre szabható, így akár maga a vezető, vagy egy kollégája is menedzselheti a munkája részeként. Mostantól pedig már a weboldalkészítésre vonatkozó díjmentes szolgáltatás is a csomag részét képezi. A Telekom grátisz tanácsadói ajánlata 2016. augusztus 31-éig érvényes.

  

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59