Díjmentesen készíti el kisvállalkozások weboldalát a Telekom
Díjmentes nyújt szakmai segítséget a Telekom minden felhasználónak, aki regisztrál a Webkönnyen szolgáltatás próbaverziójára.
Az egy alkalomra szóló ingyenes tanácsadás során a Telekom szakmai partnere a cégek weboldalának elkészítésében nyújt segítséget. A vállalkozásoknak, miután regisztráltak a Webkönnyen próbaverziójára, külön kell igényelniük az extra szolgáltatást, tehát a segítségnyújtás a regisztrációval nem válik automatikussá.
A Telekom egy korábbi kutatásából kiderült, hogy a honlap elkészítése – illetve elkészíttetése – kapcsán a válaszadók 42 százaléka az időt tartja a legnagyobb akadálynak, 33 százalék pedig a megfelelő szakértő hiányára hivatkozik. A kisvállalkozások ötödénél maga a vállalkozó készítené el a honlapot, 11 százalékuknál egy munkatársat bíznának meg ezzel, 28 százalékuk ismerőssel vagy rokonnal oldaná meg a kérdést, de 21 százalékuk igénybe venné szakértő vagy szolgáltató segítségét. A Telekom kis- és közepes vállalkozások üzletága ezeket a válaszokat látva döntött úgy, hogy a Webkönnyent további kedvezményes szolgáltatással bővíti ki, így megpróbálva átlendíteni a kisebb cégeket azokon az akadályokon, amelyek, - érzésük szerint - a leginkább útját állják céges honlapjuk kialakításának.
A Magyar Telekom Webkönnyen szolgáltatása amely honlapszerkesztőt, webtárhelyet és saját webcímet tartalmaz, egyszerű kezelőfelülettel rendelkezik, könnyen testre szabható, így akár maga a vezető, vagy egy kollégája is menedzselheti a munkája részeként. Mostantól pedig már a weboldalkészítésre vonatkozó díjmentes szolgáltatás is a csomag részét képezi. A Telekom grátisz tanácsadói ajánlata 2016. augusztus 31-éig érvényes.
Kapcsolódó cikkek
- Király Gábor a „legkeresettebb” magyar focista
- A statisztikák szerint a magyarok valódi e-utazókká válnak
- Új kényelmi szolgáltatás az online ipari árverésekhez
- Egyre többet mobilneteznek a vállalkozók külföldön is
- Több mint félmillió next ügyfélnek duplázta meg adatkeretét a telekom
- Fesztiválozás helyben vagy akár távolból a Telekom 4G megoldásaival
- Netrehajtok: még nem késő regisztrálni!
- A Telekom újabb 13 városban felkapcsolta a 300 megabites mobilinternetet 4G hálózatán
- Digitalizáció a szállodaiparban
- 1-2 évük van a termék összehasonlító oldalaknak rendszerük átvilágítására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.