Ingenico mobilfizetési terminálokkal látja el tanácsadóit a Generali Biztosító
Az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője, az Ingenico Group bejelentette, hogy Magyarország egyik vezető biztosítótársasága, a Generali a vállalat mPOS termináljaival látja el pénzügyi tanácsadóit.
Az OTP Bank részvételével, december elején induló projekt első ütemében 350 db mobilfizetési terminál segíti majd az üzletkötők munkáját. Az Ingenico iCMP mPOS megoldás egy okostelefonhoz vagy táblagéphez kapcsolódva az azon futó üzleti applikáción keresztül képes minden jelenleg forgalomban lévő bankkártya (mágnescsíkos-, chip- és érintőkártya) elfogadására. A szerződés keretében az Ingenico Group telepíti a terminálokat, valamint a Generali számára fejlesztett zártláncú üzleti applikációt, illetve elvégzi a készülékek folyamatos karbantartását is, valamint továbbítja a tranzakciókat az OTP Bank felé.
„A minőségi ügyfélkiszolgálás érdekében a személyes kapcsolattartás nem helyettesíthető. A különböző szolgáltatások és az összetett, személyre szabható biztosítási megoldások alapos megértéséhez szükség van a felkészült tanácsadók segítségére. Folyamatosan törekszünk arra, hogy a személyes tanácsadást online és mobileszközök segítségével egyszerűbbé, okosabbá tegyük, és megkönnyítsük ügyfeleink életét ezzel. Az mPOS termináloknak köszönhetően mostantól a díjfizetés is egyszerűbb és gyorsabb lehet” – mondta Komlósi Tamás, a Generali Biztosító értékesítési hálózatának vezetője.
„Az mPOS kiváló megoldás olyan piaci szereplők számára, akik nagyszámú, mobil munkatársi hálózattal dolgoznak, és ilyen módon szolgálják ki ügyfeleiket” - mondta el Krasznai Zoltán. Az OTP Bank Kártyaelfogadói Főosztályának vezetője hozzáfűzte a változó ügyféligényekre reagálva, az OTP Bank innovatív megoldásaival mindig is élen járt a hazai banki és fizetési iparág fejlesztésében. „Elsőként vezettük be a PayPass kártya elfogadást a magyar piacon 2009-ben: a bevezetés óta az OTP által kibocsátott érintéses kártyák száma mára meghaladta a 2,7 milliót”.
Szász Ferenc, az Ingenico Hungary értékesítési igazgatója az együttműködés kapcsán elmondta: „Nagy öröm számunkra, hogy a biztosítási szegmens újabb szereplője választotta az mPOS terminálokat a kártyaelfogadás megkönnyítésére. Bízunk benne, hogy a jövőben újabb piacok is felfedezik ezt az egyszerű, hatékony és nem helyhez kötött kártyaelfogadási megoldást” – mondta el a szakember.
„A fizetési innovációban élen járó vállalatként a Mastercard üdvözli az Ingenico és a Generali Biztosító új mPOS megoldását, amely egy újabb lépést jelent a készpénzmentes társadalom felé vezető úton. Tapasztalataink szerint egyre több vásárló és pénzügyi szolgáltatást igénybe vevő ügyfél keresi tudatosan a kártyás fizetési lehetőségeket, hiszen így nem kell nagy mennyiségű készpénzt maguknál tartaniuk, a fizetés pedig gyors, kényelmes és biztonságos.” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Örömmel látjuk, hogy a mobilfizetési terminálok egyre népszerűbbek Magyarországon is, így olyan területeken is elérhető válik a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen.”
Kapcsolódó cikkek
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk?
- Megszokás vagy praktikusság?
- Magyar módszer segítségével változtatja meg milliók életét a Samsung
- Elindult a myMeki alkalmazás!
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Magyar cég Bluetooth-os garázsnyitója elsőként nyerheti el az Apple tanúsítványát
- Nagy megrendelők tömeges kiszolgálására készül a mobiltelefonos távnyitásra szakosodott magyar NOLD Technologies
- Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.