Újabb érdekes tartalmak a MyTV-n
A Fear the Walking Dead Passage epizódjai 48 órán át csak a MyTV weboldalán láthatók
A zombisorozatok kedvelőinek szóló tartalommal, egy exkluzív AMC-sorozattal kezdi a februárt a MyTV, amely a hónap végétől a sportrajongóknak már HD-minőségben teszi elérhetővé a szolgáltatás sportcsatornáit. A MyTV előfizetői pedig az Oscar-díjra jelölt rövidfilmet, a Mindenkit is megnézhetik az HBO GO-n.
A Fear the Walking Dead websorozata, a Passage új évadának epizódjai Magyarországon először február 6-ától a Telenor online tévészolgáltatásának hivatalos oldalán, a telenor.hu/mytv-n érhetők el, és 48 órán keresztül csak itt láthatók. A Fear the Walking Dead univerzumban játszódó 16 részes különálló websorozat egy túlélő történetét meséli el, aki egy bajba jutott nő segítségére siet, cserébe pedig újdonsült útitársa menedéket ígér neki a zombiapokalipszis elől. Viszontagságokkal teli útjuk során a két nő számos veszélyen verekedi magát keresztül, és egyre jobban megtanulják, mit kell tenniük a túléléshez.
A websorozat első 8, egyben megnézhető epizódja már nyilvánosan elérhető online. A sorozat további, 9-16. epizódjai február 6-ától hétfőnként debütálnak a MyTV oldalán, és 48 órán keresztül csak itt tekinthetők meg. A webizódok ezt követően a MyTV hivatalos oldala mellett csak az AMC digitális platformján lesznek elérhetők. A Fear the Walking Dead-sorozatot is sugárzó AMC csatorna a MyTV 1290 forintos havi előfizetési díjért elérhető Alapcsomagjában is megtalálható.
A MyTV azon előfizetői, akik HBO GO-t tartalmazó szolgáltatással rendelkeznek, most az Oscar-díjra jelölt rövidfilmet, a Mindenkit is megnézhetik az HBO GO-n, amely a MyTV Közszolgálati csomagjával már havi 2490 forintért elérhető hűségszerződés nélkül. Deák Kristóf alkotása a kilencvenes évek elején játszódik Budapesten. Főhőse a tízéves Zsófi, aki új iskolába kerül, ahol összebarátkozik Lizával, aki a legnépszerűbb lány az osztályban, és bekerül az iskola híres gyermekkórusába. A kórust Erika néni vezeti, akiről kiderül, nem is olyan kedves, mint amilyennek elsőre látszik, de a két lány összefog, és szembeszáll vele. A főbb szerepekben Szamosi Zsófia (Terápia, Martfűi rém), Gáspárfalvi Dorka és Hais Dorottya láthatók. A filmnek február 26-án – magyar idő szerint február 27-én hajnalban – a MyTV nézői is szurkolhatnak a Duna televízión élőben közvetített 89. Oscar-díjátadó gálán.
A MyTV sportrajongó előfizetői sem maradnak újdonság nélkül: február végétől a szolgáltatásban elérhető sportcsatornák az M4 Sport, a Spíler TV, valamint a Sport1 és a Sport2 is HD-képminőségben érhetők el, így a futball és kézilabda Bajnokok Ligája, valamint a spanyol és az angol focibajnokság mérkőzéseit már így nézhetik.
További információ: www.mytv.telenor.hu
Kapcsolódó cikkek
- Megújult a MyTV: mostantól ötven tévécsatorna és új csomagkínálat a Telenornál
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk?
- NMHH: Újabb döntés a megkülönböztetéstől mentes internetezésért
- Egy tipp, amivel 7 nap ingyenes és korlátlan Hipernet elérést aktiválhatnak a Telenor kártyás ügyfelei
- VÁGYIVÁSZAT – Carrie Fisher stand-up showja
- Kibővült csatornakínálattal készül a karácsonyra a MyTV
- Jóváírást biztosít ügyfeleinek a Telenor a berlini események kapcsán
- Apple TV a Telenor kínálatában
- Tarolt a Telenor a CSR Hungary díjátadón
- Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.