Növekedési pályán a magyar nyomdaipar és vele együtt a Xerox is bővíti a kínálatát

forrás: Prím Online, 2017. április 1. 10:05

Fordulóponthoz ért a magyar nyomdaipar. Az öt évvel ezelőtti mélypont után a nyomdaipari gépek hazai piaca az elmúlt esztendőkben elkezdett éledezni és az eladások is emelkedésnek indultak. 

Az IDC legfrissebb iparági felmérése is azt mutatja, hogy a két évvel ezelőtti kisebb megtorpanást leszámítva, a nyomdagépek értékesítése bővült 2012. és 2016. között. Tavaly a 2015-ös évhez képest 86 százalékot növekedett az eladott gépek darabszáma, míg értékben szintén kiemelkedő, 62 százalékos emelkedést tapasztaltak a szektor szereplői. Ennek megfelelően a Xerox Magyarország pozíciója is erősödött. 2016-ban a vállalat a vágottlapos, a Mid Production (középkategóriás), illetve a Production (termelési szintű berendezés) színes- és fekete-fehér nyomdagépeket felölelő szegmensben 54 százalékos részesedést ért el az eladott gépek darabszámát tekintve. Ezzel az eredménnyel pedig az a szektori tavalyi teljesítményét vizsgáló IDC elemzés szerint a vállalat megőrizte immáron 3 éve tartó piacvezető pozícióját.

 

2017-ben a Xerox az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a digitális nyomtatási technológia és szolgáltatásai fejlesztésére. A cél az, hogy ezek révén a vállalkozások olyan egyedi megoldások birtokába juthassanak, amelyekkel személyre szabott, magas hozzáadott értékkel rendelkező saját termékeket, szolgáltatásokat biztosíthatnak a vásárlóiknak.

Kulcsszavak: nyomtatás nyomdaipar Xerox

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből. 

2024. május 8. 14:16

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 11:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36