Így tartsa biztonságban cége Facebook-fiókját!
Öt tipp kisvállalkozásoknak
A kisvállalkozások életében egyre jelentősebb szerep jut a Facebooknak a törzsvásárlókkal való kapcsolattartásban, a vevők megtartásában és újak bevonzásában, valamint a növekedés támogatásában.
Az alábbi tippek segíthetnek a Facebook-profilok, hivatalos vállalati Facebook-oldalak, és így közvetve a vállalkozások biztonságának megőrzésében.
- Határozza meg egyértelműen, hogy a munkatársak közül hányan kezelhetik a vállalkozás Facebook-oldalát. Bár úgy tűnhet, hogy minél több szerkesztő van, annál hatékonyabb a munka, minél többen férnek hozzá az oldalhoz, annál nagyobb a biztonsági kockázat is.
- Bizonyosodjon meg afelől, hogy az oldal kezelőinek mindegyike a feladatához feltétlenül szükséges jogosultságokkal rendelkezik: például adminisztrátor, szerkesztő, moderátor, elemző vagy hirdető. A Facebook súgóközpontjában részletesen olvashat az egyes jogosultságok sajátosságairól Az oldalakon használható szerepkörök menüpont alatt.
- Ha egy munkatárs felmond, minden esetben távolítsa el őt a vállalkozás Facebook-oldalának szerkesztői közül. Ez egy igen egyszerű művelet: az oldalon rá kell kattintani a Beállítások menüre, ott kiválasztani a Szerepkörök az oldalon menüpontot, ahol a távozó munkatárs neve mellett rábökni a Módosítás gomba, majd azon belül az Eltávolítás-ra.
- Minden Facebook-fiók (tehát a vállalkozás oldalát szerkesztő munkatársai esetében is) aktiválja a kétfaktoros hitelesítést. Ha így tesz, csak egy külön kód megadásával lehet bejelentkezni az adott fiókba olyan eszközről, amelyről korábban még nem használták az adott fiókot. Ezt a kódot a mobiltelefonra küldi a rendszer. A kétfaktoros hitelesítést a felhasználói fiók beállításainál Biztonság és bejelentkezés menüpont alatt kapcsolhatja be.
- Gondoskodjon a mobil eszközök védelméről is! A Facebook a felhasználók mobiltelefonjait használja a beazonosításra, ezért a Facebook-fiókok és oldalak biztonságossá tételében a mobiloknak fontos szerepe van. Ahhoz, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá egy telefon tartalmához, PIN-kóddal, jelszóval vagy egyéb módszerekkel kell levédeni azokat.
Bővebb információt a témában a https://www.facebook.com/help/ oldalon olvashat.
Kapcsolódó cikkek
- Nincs többé WannaCry, csak megoldás
- A WannaCry zsarolóvírus gyenge pontjai
- Újabb kibertámadás várható!
- A Kaspersky Lab legújabb jelentése megmutatja, mennyire eltérőek a gyerekek online szokásai világszerte
- 5 fontos biztonsági intézkedés 2017-re
- Startupból kiberbiztonsági nagyvállalat - 30 éves az ESET
- Túl sokat adunk ki magunkból!
- EternalRocks: a WannaCry-nál is veszélyesebb zsarolóvírus a láthatáron
- Elhackelt jelentés
- Nemzetközi verseny a kiberbiztonsági szakma fiataljainak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.