Megújult a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum arculata
A pályázat eredménye alapján a MITTE Communications készítette az új arculatot
A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum teljes arculatváltáson esett át. Az új színek, az új logók, az új honlap friss és korszerű intézmény képét mutatják. A közel százhúsz éves és éppen megújuló Közlekedési Múzeum mellett új arculatot kaptak az intézmény műszaki tematikájú kisebb intézményei is.
„Időszerű volt az évtizedek óta változatlan arculat megújítása, melyet átfogó tartalmi megújulás kísér a Közlekedési Múzeum újjáépítésén túl az addig is zajló kutatási, gyűjteménybővítési, restaurálási, digitalizálási és egyéb projektjeinken keresztül. Az intézmény új logója jól tükrözi a múzeum célkitűzését: a közlekedésre, mint összefüggő rendszerre tekint és egyszerre szimbolizál villamosvágányokat, vasútvonalakat, közutakat és folyókat, utalva a különböző közlekedési módokra és azok egymásra hatására. Ugyanakkor a Budapesten, Miskolcon, Székesfehérváron és Várpalotán működő műszaki múzeumaink is végre méltó, egyedi arculatot kaptak” – mondta Vitézy Dávid a múzeum főigazgatója.
„A kigondolt logó különlegessége, hogy variálható, mivel egy speciálisan módosított vonalsorra épül, ami lehetővé teszi, hogy a főintézmény és a hozzá tartozó alintézmények egyes karakterét tükrözze egy egységes arculati ernyő alatt. A múzeum intézményei így végre egységes képet sugároznak” – tette hozzá Misetics Mátyás, a MITTE Communications kreatív igazgatója.
A múzeum 2016-ban pályázati úton választotta ki a MITTE Communications csapatát az arculat tervezésére. A számos jól ismert grafikai tervező részvételével lezajlott folyamat végén több szakértő mellett a MOME-t is magába foglaló zsűri választotta ki a MITTE koncepcióját.
A Közlekedési Múzeum megújult arculatának fontos elemét képezi a színvilág, melynek meghatározásánál a budapesti közlekedés eszközeit jellemző árnyalatok kerülnek előtérbe: leginkább meghatározó a villamosokról jól ismert sárga szín, melyet a grafitszürke egészít ki. A kialakított dizájnban emellett hangsúlyos szerepet kapnak ikonikus magyar közlekedési eszközök, mint például az Ikarus 280-as buszok, az UV villamos, vagy a 424-es gőzmozdony felismerhető jellegrajzai.
Az intézmény fő logója mellett megújult a múzeum tagintézményeinek arculata is. A műszaki tematikájú múzeumok logói a gyűjtemények legfontosabb ipari örökségéhez kapcsolódó forma és színvilágot kapták meg. A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum jelenleg is látogatható hat intézménye régóta várta, hogy karakteres arculattal jelenhessen meg, miközben a megújuló Közlekedési Múzeum Európa egyik legrégebbi technikai, közlekedési múzeumaként fiatalodhat meg.
Az arculatváltás az intézmény új honlapjának szerkezetében, letisztult vizuális világában is megvalósul. A jól áttekinthető és felhasználóbarát honlap a múzeum megújítását, jelenleg látogatható kiállításait, programjait és kiadványait is bemutatja. Az intézmény Facebook oldalai ugyancsak rendszeresen tájékoztatják a közlekedés és a hazai műszaki, ipari örökség iránt érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Megújul a Lila Füge
- Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
- Elindult a HelloWorld Online
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Megújult az NMHH honlapja
- Weboldal indult a férfi-női bérkülönbség csökkentéséért
- Már több mint 200 hazai étterembe foglalhatunk asztalt a neten is
- Kisebb forgalmat és kevesebb vevőt hozhat a vállalkozásoknak a Chrome és a Firefox újítása
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk?
- Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.