Továbbra is az Eurosporton lesz látható az amerikai nyílt teniszbajnokság
Továbbra is az Eurosporton láthatjuk az egyik legdrámaibb és legszórakoztatóbb sporteseményt: a csatorna bejelentette, hogy újabb ötéves megállapodást kötött a US Open európai közvetítéséről. (A megállapodás nem vonatkozik az Egyesült Királyságra és Írországra, ahol az Eurosport hagyományosan továbbértékesíti a jogokat.)
A 2022-ig szóló, exkluzív jogokat biztosító partnerséggel az Eurosport megerősíti elkötelezettségét, hogy a legjobb prémium és élő tartalmakat kínálja nézőinek. A megállapodás révén a rajongók az Eurosport csatornákon és az Eurosport Playeren egész évben láthatják a legnagyobbakat – például Rafael Nadalt, Roger Federert és a legújabb női világelsőt, Simona Halepet – versenyezni a négy Grand Slam tornán Melbourne-ben, Párizsban, Wimbledonban és New Yorkban. „Az elmúlt hetekben Babos Tímea, Fucsovics Márton és a Davis Kupa csapatunk is remek eredményeket ért el. Reméljük, ebben az öt évben a US Openen is szurkolhatunk nekik” – mondta Szabó Gábor, a Eurosport magyarországi csapatának vezetője.
A 2017-es US Open férfi nyertese, Rafael Nadal, Flushing Meadow, New York (Image: Getty Images)
Az Eurosport az élő Grand Slam-közvetítések mellé továbbra is a legjobb programokat kínálja, a legelismertebb szakértőkkel. Olyan teniszlegendák véleményét hallhatjuk majd, mint Mats Wilander, Chris Evert, Barbara Schett, John McEnroe vagy a szuperedző, Patrick Mouratoglou. A német Eurosport bejelentette, hogy 2018-ban a helyi közvetítésekben ismét Boris Becker elemzi majd a Grand Slam-tornákat.
„A US Open mindig különleges alkalom – a világ két hétig ünnepli a Grand Slam-év végét. Izgalommal várjuk az amerikai teniszszövetséggel, az USTA-val kötött megállapodásunk 2022-ig szóló kiterjesztését, amellyel megerősítjük pozíciónkat – az európai rajongók nálunk láthatják a Grand Slam tornák összes izgalmas pillanatát. Továbbra is arra koncentrálunk, hogy prémium, ’kötelező’ tartalmat kínáljunk, helyi szinten is érdekes nézőpontból és véleményekkel” – mondta Peter Hutton (CEO, Eurosport).
„Az Eurosport értékes partnerünk, aki jelentős befektetésekkel és magas minőségű tartalmakkal járult hozzá a US Open közönségének növekedéséhez – mondta Lew Sherr (USTA, Chief Revenue Officer). – Nagy örömmel hosszabbítottuk meg újabb öt évre megállapodásunkat.”
A US Open mellett az Eurosport az ausztrál nyílt teniszbajnokság és a Roland Garros közvetítési jogaival 50, a wimbledoni teniszbajnokság közvetítési jogaival pedig 34 európai országban és területen rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.