Jó döntés volt a Simple alkalmazás és a SimplePay összekapcsolása
A bevezetését követő másfél hónapban 300 millió forintos forgalmat generált az OTP Mobil legutóbbi fejlesztése a hazai online kereskedelemben. A Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform összekapcsolása ez idáig több mint 10.000 új Simple fiók regisztrációt és 25 000 tranzakciót eredményezett. A két termék közötti átjárás lehetőségével az OTP Mobil célja, hogy még egyszerűbbé tegye a fizetés folyamatát, valamint új, potenciális vásárlók elérésének biztosítása a partner kereskedőknek.
Az OTP Mobil a még egyszerűbb felhasználói élmény biztosítása érdekében az év végén összekapcsolta két termékét, a Simple alkalmazást és a SimplePay online fizetési rendszert. A fejlesztésnek köszönhetően az applikáció több mint 400 000 regisztrált felhasználója számára lehetővé vált, hogy egyszerűen és biztonságosan fizessenek a SimplePay megoldást használó 3200 webshopban.
A fejlesztés számos előnnyel jár az online vásárlók számára, hiszen segítségével még kényelmesebbé válik a fizetési folyamat. Egy Simple fiók létrehozásával többezer webáruházban vásárolhat pillanatok alatt a felhasználó, elég csupán bejelentkeznie a fiókjába a felhasználónevével és jelszavával. A korábban létrehozott Simple fiókban megtalálja a már rögzített bankkártyáit, így csak ki kell választania melyikkel szeretne fizetni. Ha pedig még nincs Simple fiókja, akkor azt az online fizetési folyamat során is létrehozhatja és a vásárláshoz használt bankkártyát akár rögtön rögzítheti is a fiókjába, így legközelebb csak ki kell választania azt a fizetéshez.
A két termék összekapcsolását követő másfél hónapban csaknem 10 000 Simple fiók regisztráció történt a webshopokban történő fizetési folyamat során, ezekből pedig több mint 5000 vásárló olyan profillal jelentkezett be a vásárláshoz, amelyet még korábban az alkalmazásban hozott létre. Az online fizetési folyamat során újonnan regisztrált felhasználóknak csaknem 10 százaléka pedig az alkalmazást is elkezdte használni a regisztráció után.
„Nem kérdés, hogy egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban is az online kereskedelem, a webáruházak forgalma 2017-ben átlépte a 420 milliárd forintot, az ország népességének csaknem fele már kipróbálta az online vásárlásban rejlő lehetőségeket. A Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform közötti átjárás biztosításával amellett, hogy még kényelmesebb fizetési élményt nyújtunk az online vásárlások során, a kereskedőket is segítjük, hiszen a Simple applikáció több mint 400 000 felhasználót számlál” – összegezte az eredményeket dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese.
Az OTP Mobil adatai szerint összesen 712 webáruházban vásároltak eddig Simple fiókkal, ami a teljes partnerhálózat 22,5 százalékát teszi ki. A két rendszer összekapcsolása az elmúlt másfél hónapban összesen 25 000 tranzakciót eredményezett, a tranzakciók értéke meghaladta a 300 millió forintot.
Kapcsolódó cikkek
- Növekedett az autópálya matricák mobilos értékesítése
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- A karácsonyi vásárlás – meghitt pillantok vagy őrültek háza?
- Decemberre ismét nagy újítással készült az OTP Mobil
- Egyre többen használják fizetésre a mobiljukat
- Egyre több autópálya matricát vásárolunk alkalmazáson és interneten keresztül
- A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
- Ismét a Simple by OTP alkalmazás lett a nyertes
- Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil
- Így lehet sikeres a vállalkozása!
Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Adatvédelem a felhasználók igényeire szabva – így segít a Samsung Knox
Naponta akár több százszor is kezükbe vehetjük mobiltelefonunkat, így az eszközök olyannyira mindennapjaink részévé váltak, hogy még otthonunkat is ritkán hagyjuk el nélkülük. Hozzánk tartoznak, és az olyan robbanásszerű, új technológiák, mint az AI vagy a generatív mesterséges intelligencia rendkívül izgalmas lehetőséget kínálnak a készülékek felhasználására – kiszélesítve a lehetőségek tárházát.