Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!
Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik.
Bemutatásra kerül például, hogy miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni és üzemeltetni illetve, hogy milyen országos, vagy azon is túlnyúló hiper-szupermarketet alapíthatunk szinte zéró tőkebevonással. Górcső alá veszi, hogy mikor érdemes marketing- és mikor ún. értékesítési kampányokat szerveznünk. Az is megvitatásra kerül, hogy mikor kell magunknak cselekednünk, és mikor kell szakemberek, vagy ügynökség segítségét kérnünk. És persze szó esik a hétköznapi üzemelésben rejlő akadályokról is, mint például a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció, vagy akár egy influencer alkalmazása. Lehetetlen mindet felsorolni.
A konferencián Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese is előadást fog tartani, az első napon (2018. február 28. szerda) 15:30- 15:45 között. Az előadás témája pedig: Attitűdök mérési eszközei. Módszertani kérdések a perszionalizáció felállításainál. Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre az attitűdök meghatározására? Milyen méréseket végezhetsz el saját magad, és honnantól kell már szolgáltatót keresned.
Kapcsolódó cikkek
- Ember és technológia kapcsolatát vizsgálja a SMART 2018
- Magyar fejlesztések a kriptovilág élvonalában
- Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk
- Jubilálnak a marketing fesztiválozók
- Az okos közlekedés legnagyobb innovációs fórumát rendezik meg Budapesten
- Feltöltődés az USA-ban
- Most épül a digitális jövő
- Azure-ra optimalizált Apache Spark, új mesterséges intelligencia megoldások, IoT és gépi tanulás a fejlesztők szolgálatában
- A digitális érettség mérhető és fejleszthető
- Holnap kezdődik a Mobile Hungary konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.