Egy szerencsésnek egy éves internetelőfizetést ad a Vannet
Jótékonysági akciót indít a Vannet. Egy éven keresztül ingyenes szélessávú internetet biztosítanak egy tehetséges, de rászoruló dél-dunántúli fiatalnak. A pályázatra május 15-ig lehet jelentkezni.
Az internet világnapja alkalmából rendhagyó jótékonysági akciót hirdet Magyarország piacvezető műholdas internetszolgáltatója, a Vannet. Egy olyan tehetséges és szorgalmas diákot szeretne segíteni a társaság, aki jelenleg nem vagy csak nehezen fér hozzá az internethez. A kiválasztott fiatal egy éves internetelőfizetést kap ajándékba.
„Napjainkban az internet már az alapinfrastruktúra része, akárcsak a villany vagy a vezetékes víz. Ezért fontos, hogy minél több ember számára biztosítsuk a hozzáférés lehetőségét. Főként a diákoknak, akik tanulmányaikhoz, iskolai feladataikhoz napi szinten használhatják” – foglalta össze Lengvárszky Szabolcs ügyvezető.
A pályázatra olyan 5-12. osztályos, rászoruló fiatalok jelentkezését várják a dél-dunántúli régió három megyéjéből, akik kiváló iskolai eredményeik mellett tanulmányi vagy sportversenyeken, esetleg valamilyen művészeti ágban kiemelkedő eredményeket értek el. A részletes pályázati felhívás és a kitöltendő dokumentumok a Vannet weboldalán érhetőek el.
A beérkezett pályázatokat egy szakmai bizottság bírálja el, a kiválasztott diák pedig az internet világnapján, azaz május 18-án veheti át az egyéves előfizetést. Egy dologban már most biztosak lehetünk: a műholdas technológia tényleg 100%-os lefedettségének köszönhetően bárhol is lakjon a nyertes fiatal, a Vannet szolgáltatását biztosan fogja tudni használni.
Kapcsolódó cikkek
- Energiahatékony technológiai megoldásokat díjaz a UPC anyavállalata
- A DIGI célja, hogy minden előfizetője egységesen 1000 Mbit/s internetelérést kapjon
- Javában zajlik a III. Digitális Témahét
- Keresik a jövő digitális média megoldásait
- Átadták a Magyar Innovációs Nagydíjat és Innovációs Díjakat
- Civil pályázat a Szigetre
- A fenntarthatóságot szolgáló digitális megoldásokat díjaz a Magyar Telekom
- A Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot
- 300 millió forint keretösszeggel indul az idei rádiós hír- és magazinműsorok pályázata
- Lezárult az OTP Fáy András Alapítvány Ötletpályázata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.