Exkluzív interjúban vallott terveiről a magyar Iron Lady
Hamarosan újra láthatja versenyezni Hosszú Katinkát az úszósport-szerető közönség. A háromszoros olimpiai bajnok úszónő rövid év eleji kihagyás után újult erővel vetette magát a felkészülésbe és idén júniusban újra rajtkőre áll az egyik legrangosabb nemzetközi megmérettetésen. A Huawei különleges fotózással egybekötött exkluzív interjút készített az Iron Ladyvel, aki szakmai tervei mellett élete egyik legnehezebb időszakáról is őszintén beszélt.
Új edzéstervvel, nagy célokat kitűzve vág neki Hosszú Katinka a 2018-as versenyszezonnak. Az olimpiai bajnok úszónő az év elején kisebb pihenő után kezdte meg felkészülését. Katinka a tavalyi vizes világbajnokságon nyújtott kitűnő szereplése után, öt éve először tartott szünetet. Az Iron Lady a kis kihagyás ellenére is jó formában érzi magát és már elkezdte a megfeszített munkát. Katinka szerint alaposan volt ideje átgondolni a karrierjével kapcsolatos terveit és bár az alapoktól nem tér el, de több mindenen változtattott az előző évek felkészülési rutinjához képest.
Az év eleji szünet sokéves, feszített tempójú felkészülés után következett, amire saját bevallása szerint már nagy szüksége volt. „Amikor benne vagy egy mókuskerékben, egyik verseny után jön a másik, akkor nagyon nehéz leállni és újragondolni. Az úszók általában négy évre terveznek, egy olimpiai ciklusra, de nekem ez most kitolódott öt évre, mert a budapesti vb miatt nem akartunk belekezdeni valami újba, úgyhogy ez egy rendkívül hosszú és fáradságos időszak volt. Épp jókor jött ez a kis szusszanás. Habár sürget az idő, mert már csak két év van Tokióig!”
A versenypályák világa mellett Katinka a social média felületeit sem hanyagolja el. Az Iron Lady elmondta, a feltételezésekkel ellentétben nem vonult háttérbe, és továbbra is egyedi, saját személyiségét hűen tükröző tartalmakat oszt meg a rajongóival. Az úszónőről - idén ismét a Huawei márka nagyköveteként – a francia fővárosban készültek lélegzetelállító felvételek, amelyekkel tovább színesíti közösségi média oldalait. „Szerintem azért működik jól a közösségi médiám, mert soha nem gondolkoztam túl, mit posztolok. Ha úgy érzem, van valami, amit szívesen megosztok másokkal is, akkor megteszem és meg fogom tenni a jövőben is. Persze némi segítség mindig jól jön, mondjuk a csodálatosan szép küllemű és fantasztikus kamerával rendelkező Huawei P20 Pro telefon, amelynek kampányához nemrég készítettünk közös anyagot a céggel Párizsban.”
Hosszú Katinka exkluzív interjújának további részleteit – köztük magánéleti válságának tanulságait és legközelebbi versenyszerepléseit- a Huawei Technologies Hungary oldalán, az alábbi linken olvashatják: https://consumer.huawei.com/hu/campaign/katinkavisszater/
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben
- Április 15-ig előrendelhetők a Huawei legújabb készülékei
- Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
- Vezeték nélkül is tölthető a sportautó vonalait idéző Porche Design Huawei Mate RS
- Az új P20 Lite-tal stúdióminőségű portréfotók készíthetők
- Tripla Leica-kamerával érkezik a Huawei P20 és P20 Pro okostelefon
- A MediaPad M5 3D hangzását az AWS zenekar gitárosa is tesztelte
- A Huawei közel 2400 szabadalmi bejelentést tett Európában
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.