A Da Vinci Kids App már a Vodafone Pass-ban is elérhető
A berlini székhelyű Da Vinci Media megállapodást kötött a Vodafone Magyarországgal, melynek eredményeként mostantól a cég Da Vinci Kids elnevezésű, kisiskolásoknak szóló okos alkalmazása is elérhető a Vodafone Video Pass csomag részeként.
A nemrégiben bevezetett Vodafone Video Pass-ban foglalt applikációk nem fogyasztják a felhasználó adatkeretét, így a tematikus csomagok korlátlan szórakozást nyújtanak az előfizetőknek. A Da Vinci Kids ezentúl nemzetközi videós tartalomszolgáltatók között kínálja értékes ismeretterjesztő tartalmait.
„Nagy örömömre szolgál, hogy a Da Vinci Kids kezdi meghódítani a digitális világot, és egyre több helyről érhetők el népszerű oktatási tartalmaink. A Video Pass csomag egy újabb nagyszerű és innovatív felületet jelent számunkra.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos-ügyvezetője. A Da Vinci legújabb fejlesztése, a gyerekeknek szóló online videotár számos díjnyertes és a tanagyaghoz kapcsolódó műsort kínál. Az alkalmazásban elérhető programok a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.
A Da Vinci Media továbbra is elkötelezett a biztonságos tartalmak szolgáltatása és a biztonságos befogadói környezet megteremtése mellett. Többek között ezért dolgozik együtt a Felelős Szülők Iskolájával, olyan felületeket kínálva, ahová a szülők nyugodtan elengedhetik digitális bennszülöttjeiket.
„A Vodafone Pass-ok egy évvel ezelőtti bevezetésekor úgy fogalmaztunk, szeretnénk a gondtalan adathasználat révén elhozni ügyfeleinknek a szabadság és felfedezés élményét. Ezt azzal is igyekeztünk biztosítani, hogy nyitott platformként hoztuk létre a Vodafone Pass-okat, így bármilyen tematikus szolgáltatónak lehetősége nyílik bekerülni. A Da Vinci Kids integrálása a Video Pass-ba azért is kiemelt jelentőségű a Vodafone számára, mert egy olyan csatornáról van szó, mely tágítja a gyerekek ismereteit, tájékoztat, ez pedig egyezik saját törekvéseinkkel. Számos ilyen jellegű kezdeményezésünk van, főképp a technológia és a digitalizáció területén: a www.digitaliscsalad.hu weboldal segítségével például szülőknek és gyerekeknek egyaránt szolgálunk ismeretterjesztő tippekkel, hasznos tanácsokkal, azzal a céllal, hogy csökkentsük a generációk közti szakadékot. Ebbe illeszkedik a Da Vinci Kids csatorna is” – mondta Anita Carra, a Vodafone lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
A Da Vinci Kids alkalmazás reklámmentes mozgóképes anyagait a nap bármely szakában, nyugodtan meg lehet tekinteni. Segítségével a gyermek önállóan, saját tempójában tanulhat, és fedezheti fel a szórakoztató ismeretterjesztő anyagokat. A Holdra szállástól kezdve az ókori világ csodáin, a matematika és a felfedezések kisfilmes feldolgozásain keresztül könnyen szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális térben a világ felfedezésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone bevezette a Tuti Net tarifát
- Lezárult a Nagy Digitális Kaland!
- Többezer gyermeket kíván elérni együtt a REGIO Játék és a Da Vinci Media
- Gyerekeknek szóló ismeretterjesztő alkalmazás
- A Vodafone és az ESL nemzetközi e-sport partnerséget kötött
- Hajszál híján meglett az 1 gigabites letöltési sebesség a Vodafone 4G+ hálózatán
- A gyanús külföldi számok visszahívásától óva int az NMHH a szolgáltatókkal együtt
- Fókuszban a digitalizáció a Vodafone-nál
- A vloggerek és a fogyasztók felelősségéről tartott kerekasztalt a Vodafone
- Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.