A filmek és sorozatok rajongóinak kedvez a UPC
Már elérhető a UPC digitális csatornakiosztásában a Cinemax Pak szolgáltatási csomag, amely az HBO inc. által működtetett Cinemax és Cinemax 2 prémium csatornákat tartalmazza.
A hollywoodi sikerfilmeket és sorozatokat, valamint nemzetközi művészfilmeket és kultikus alkotásokat felsorakoztató csomag az első hónapban ingyenes, ezt követően 990 Ft, 12 hónapos hűségnyilatkozattal pedig 790 Ft/hó áron érhető el.
Az egyedi Cinemax és Cinemax 2 csatornák a legismertebb filmeket és sorozatokat, a legnépszerűbb színészeket, valamint a legjobb történeteket hozzák el a világ minden tájáról. A csatornák különböző műsorkínálattal szórakoztatnak a hét minden napján, a nap 24 órájában – mindezt reklámok és megszakítások nélkül.
A Cinemax a hollywoodi filmek krémjét é saját gyártású, valamint Amerika legfrisseb sorozatait hozza el, de a drámák, vígjátékok, akció-és kalandfilmek, krimik, horrorok és fantasyk terén sincsen hiány. A csatornán vasárnaponként a sikerfilmeké, szombaton a saját gyártású műsoroké, illetve sorozatoké, pénteken a kultfilmeké, szerdánként a drámáé és a rejtélyé, hétfőnként pedig a hónap sztárjáé a főszerep. A Cinemax 2 művészcsatorna európai és nemzetközi független sikerfilmek, kultsorozatok és fesztivál-kedvencek széles választékát mutatja be. A csatorna szombatonként a heti premierfilmeket, vasárnap a nemzetközi alkotásokat, hétfőn, a „Napjaink klasszikusai” rovaton belül a kultfilmeket, csütörtökön pedig a díjnyertes sorozatokat kínálja a nézőknek.
„Fontosnak tartjuk, hogy kínálatunkat előfizetőink igényeire szabjuk, ehhez pedig elengedhetetlen a folyamatos megújulás. Bízunk benne, hogy az egyedi csatornákat tartalmazó Cinemax Pak hozzájárul ahhoz, hogy a film-és sorozatrajongók elvárásainak maximálisan eleget tegyünk” – mondta Takács Viktor, a UPC Magyarország content managere.
“Nagy örömünkre szolgál, hogy a változatos, különleges és egyben prémium tartalmak iránt érdeklődő UPC előfizetők most már önálló csomagban is elérhetik a Cinemax csatornákat. Bízunk benne, hogy a Cinemax Pak mozicsomag bevezetésével tovább erősíthetjük a UPC innovatív, sokszínű és folyamatosan bővülő tartalom kínálatát” – mondta Kolb Iván, az HBO Magyarország Kereskedelmi Igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Csalók élnek vissza a UPC nevével
- Minden UPC Direct ügyfél két héten át élvezheti a Viasat History premierjeit
- Árbevétel-növekedés és stabil teljesítmény a UPC Magyarországnál
- Orbán Viktor fogadta a Vodafone Csoport vezérigazgatóját
- Már 10 millióan élvezik a gyors Connect Boxot
- Az HBO GO világpremier hozz el a nézőknek
- Egyszerre akár 26-an netezhetnek gond nélkül egy UPC modemmel!
- Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén
- Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.