Három díjat is besöpört a Bookline

forrás: Prím Online, 2018. október 1. 08:31

Az év kereskedője verseny felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. Idén több mint 30 pályázat érkezett, melyekből egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat. A Bookline három kategóriában is kiérdemelte az első helyet.

A verseny 4+1 kategóriában zajlik (Az év kereskedője, Legjobb multichannel fejlesztés, Legjobb társadalmi felelősségvállalási program, Legjobb ügyfélélmény, és a Legjobb kereskedői promóció” kategóriákban), szakmai zsűri közreműködésével. Az általános elvárásokon túlmutató, eredeti és korszerű megoldásokat kidolgozó és alkalmazó kereskedők számára meghirdetett verseny egyfelől szakmai visszacsatolást biztosít a pályázóknak, másrészt a teljesítményük, eredményeik elismerésével ösztönözni kívánja további újítások bevezetését.

 

A Libri Bookline Zrt. három díjat is átvehetett az Év kereskedője díjátadón, mindhármat a 2017-ben útjára indított Bookline Busz kezdeményezéséért. 

 

 

A legjobb multichannel fejlesztés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kapott a stratégiai gondolkodás, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell. A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett a Bookline busszal. A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyan kereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára A Bookline busz ebben a kategóriában is elnyerte a zsűri tetszését és kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett.  

 

A jelentkezők közül az abszolút első díjat a legkiemelkedőbb megoldás kapja. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési és bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A zsűri idén megosztott aranyérmet adott át, így az érmeket a Spar Magyarország, és a Libri-Bookline a Bookline Busz „könyvekkel az ország körül” elnevezésű programjáért kapta. 

 

- A Bookline Busz kialakításakor két fontos szempont lebegett a szemünk előtt. – mondja el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline kommunikációs, és marketingigazgatója - Az első, hogy elhagyjuk a hagyományos üzletformákat, és egy valódi közösségi teret építsünk ki, ahol kávézó találkozik egy innovatív, semmihez sem hasonlító, inspiráló, vadonatúj könyvesbolttal. A másik pedig, hogy a Bookline Busz ne csak a helyét tudja változtatni, de könyves kínálatával is képes legyen alkalmazkodni környezetéhez. A hosszú távú tervek között az szerepel, hogy ott legyünk az ország legizgalmasabb fesztiváljain és rendezvényein. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59