Új sales és marketing programmal támogatja partnerei üzleti növekedését a Xerox
A Xerox Global Partner Program 2018. októberétől már Magyarországon is elérhető. A program a Xerox hivatalos partnereit segíti a nagyobb bevétel elérésében, továbbá lehetővé teszi az erősebb, közvetlenebb ügyfélkapcsolatok kiépítését a jelenleg igencsak feltörekvő kis-és középvállalkozások körében.
A Xerox Global Partner Program egy olyan díjnyertes projekt, amely a partnerek számára garantálja, hogy a Xerox globális és regionális kezdeményezéseiből a legtöbbet hozhassák ki, továbbá a résztvevők a helyi Xerox menedzserek marketing támogatását és tanácsadását is igénybe vehetik.
„Az újonnan bevezetett Global Partner Program a legfontosabb eszközünk az üzleti növekedés ösztönzésére, továbbá remekül szemlélteti fejlődő piacaink maximális támogatását” – mondta Dave Dyas, a Xerox Fejlődő piacok szervezet elnöke. „A program mind a régi, mind az új partnereknek megadja a lehetőséget, hogy növeljék a profitjukat és versenyképessé váljanak a piacon.”
A program részletei
A Global Partner Program kialakításakor kiemelten fontos volt, hogy segítsen a jelenlegi partnereknek kiemelkedni a versenytásaik közül, illetve hogy a program hozzáadott értéket jelentsen a már meglévő ügyfélkör számára, és új üzleti lehetőségeket teremtsen. A program széleskörű termék- és szolgáltatási portfoliójával a leendő partnerek számára is kiemelkedő értéket képvisel.
Partneri akkreditációt négy különösen fontos területen lehet szerezni Xerox specializációk biztosításával: Production Print Solutions - Nyomdai Megoldások (Low End és High End), Office Solutions and Applications - Irodai Megoldások és Applikációk, Managed Print Services - Menedzselt Nyomtatási Szolgáltatások és Authorized Service Provider - Hivatalos Szervizpartner. A képzési lehetőségek között továbbá elérhetőek kifejezetten sales partnerek, rendszermérnökök és műszaki kollégák számára összeállított tréningek és oktatási programok is.
A hivatalos partneri engedély megszerzésével, és így a Xerox Partner logó használatával a Xerox, mint márkaérték jól használható a tagsági szintnek és a specializációknak megfelelően. A program viszonteladók és partnerek különböző köreinek egyaránt elérhető, így a monobrandeknek, a Xerox termékeket is forgalmazó multibrand partnereknek, az IT szolgáltatóknak és a hozzáadott értéket képviselő viszonteladóknak is.
„A Global Partner Program az értékesítési partnerekkel való együttműködést helyezi teljesen új alapokra. Az igencsak kibővített eszköztár és az elérhető források olyan hozzáadott értéket jelentenek, melyek nagy versenyelőnyt biztosítanak a piacon.” – mondta Verbán János, a Xerox Magyarország kereskedelmi igazgatója.
Magyarország mellett a program elérhető Latin-Amerikában, Brazíliában, Közép-Amerikában, a Karibi-térségben, a Közel-Keleten, Közép-Kelet-Európában, az eurázsiai országokban, Indiában és Oroszországban is.
Kapcsolódó cikkek
- A mesterséges intelligencia szerepe a jövő nyomtatásában
- A Xerox két terméke is megkapta az InterTech Technology Awards díját
- A Xerox új, költséghatékony monokróm nyomtatókkal segíti a kkv-k működését
- A Xerox Workplace Solutions szolgáltatása támogatja a mobilitást és a nyomtatásmenedzsmentet
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Nyomdai digitalizáció felsőfokon
- Hat lépés elég az online biztonsági kockázatok csökkentéséhez
- Hiányszakma: egyre kevesebb a nyomdász is
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
- A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.