A Discovery és a PGA TOUR nemzetközi streamingszolgáltatást indít
A Discovery és a PGA TOUR bemutatta a GOLFTV márkát, amely a világ minden táján egyesíti a golfrajongók közösségét. Az új, élő és on-demand nemzetközi videóstreaming szolgáltatás 2019. január 1-jén indul el globálisan az Egyesült Államokon kívül*.
A GOLFTV a sportág legizgalmasabb pillanatait, legnagyobb játékosait és versenyeit mutatja be a rajongóknak, minden képernyőn és eszközön. A szolgáltatás a széleskörű prémium on-demand tartalom mellett évente több mint 2000 órányi élő műsort kínál – ide tartozik a PGA TOUR hat versenye, és évente közel 150 más verseny, többek közt a THE PLAYERS bajnokság, a FedExCup Playoff és a Presidents Cup.
Alex Kaplan, a Discovery Golf elnöke és ügyvezető igazgatója elmondta: „Hosszú távú célunk, hogy kihagyhatatlan, magasabb szintű élményt nyújtsunk a golfrajongóknak, akik világszerte nézik és játsszák kedvenc sportágukat. Az új GOLFTV márka izgalmas lépés ezen az úton.
A Discovery jelentős tapasztalattal rendelkezik az élő történetmesélésben és a közvetlenül a fogyasztók számára elérhető platformok működtetésében. Ezek alapján már létrehoztuk a GOLFTV világszínvonalú csapatát, a terveink szerint halad a GOLFTV bevezetése és fejlesztése.”
A GOLFTV márka elindítása a Discovery és a PGA TOUR között júliusban kötött stratégiai szövetség eredménye. A 12 évre kötött megállapodás a GOLFTV szolgáltatás elindítása mellett kezeli a PGA TOUR nemzetközi többplatformos jogait, beleértve a lineáris TV-jogokat is.
A Discovery már dolgozik a disztribúciós és partnerstratégia megvalósításán annak érdekében, hogy minél nagyobb elérést biztosítson a szabadon fogható és fizetős csatornákon, illetve a digitális hálózatokon. Meg fogja vizsgálni a PGA TOUR-ra és a golfra vonatkozó jelenlegi partneri együttműködéseket. Az élő PGA TOUR közvetítések a GOLFTV-n az egyes piacokra vonatkozó jogaktiválási dátummal összhangban indulnak.
A GOLFTV videóstreaming szolgáltatás
A GOLFTV a PGA TOUR LIVE helyébe lép a globális piacokon (az Egyesült Államokon kívül). A felhasználók minden piacon előfizethetnek a golftartalmak és programok széles körére, ami a PGA TOUR élő közvetítéseivel egészül ki aszerint, ahogy a jogok aktiválódnak az egyes országokban.
___________
*A PGA TOUR élő közvetítésének indulása a GOLFTV-n országonként eltérő, és 2024-ben lesz teljes körű (az Egyesült Államokon kívül):
Kapcsolódó cikkek
- A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport
- Az új Elgato Stream Deck Magyarországon is elérhető
- Senki nem marad le a Magenta 1 koncertről
- CES 2016: „játszani is engedd” (Philips tévéken)
- A zenehallgatás lekottázva
- Közvetlen videófeltöltéssel újít a Twitch
- Jobb játékstreamelési képességeket kapott az Xbox One
- Zenei szolgáltatással újít az LG
- Itthon a streaming versenyez a torrenttel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.