A Fujitsu bemutatja, hogyan növeli a nyereséget a hálózatba kapcsolt kiskereskedelem

forrás: Prím Online, 2019. február 20. 15:55

A Fujitsu Európa vezető kiskereskedelem-technológiai szakvásárán, az EuroCIS-en bemutatja a szektor szereplőinek, hogyan aknázhatják ki Connected Retail koncepciója előnyeit a vásárlási élményt javító, a működési költséget csökkentő és a nyereséget felfuttató, innovatív megoldásaival. A Fujitsu a 9-es csarnok F21-es standján található meg a 2019. február 19. és 21. között Düsseldorfban megrendezett vásáron.

Az EuroCIS látogatói a Fujitsutól megtudhatják, hogyan lehet megvalósítani a hálózatba kapcsolt kiskereskedelem jövőképét a digitális technológiákkal, például a mesterséges intelligenciával (MI) támogatott és kiszolgált, innovatív új megoldások integrálásával. E technológiák segítségével megelőzhetik a versenytársakat, értékes felismerésekhez juthatnak a vevőkről és a folyamatokról, és elérhetik pl. a költséghatékonyság terén kitűzött üzleti célokat. 

 

A Fujitsu „360° Grocery Journey” bemutatója egyedülálló módon tárja a látogatók elé a vevők által megtapasztalt többdimenziós kiskereskedelmi élményt. Kiderül belőle, hogyan kapcsolja össze a digitális technológia a vevők és a bolti alkalmazottak szükségleteit és igényeit, hogy ezen keresztül a kiskereskedelmi vállalat gördülékeny ügyfélutat biztosíthasson az online és az offline világ között. Így tökéletes lesz a vásárlói élmény, a vállalat pedig teljes körűen átláthatja a folyamatot.

 

 

Hálózati működés mindenek felett 

Egy 17 országban elvégzett vizsgálat szerint nagy az igény a digitális hálózati működés iránt a globális kiskereskedelmi vállalatok körében. A megkérdezett cégek háromnegyede1 egyetértett abban, hogy a hálózati működés létszükséglet az üzleti innovációban rejlő lehetőségek hasznosításához. Ugyanennyien gondolják úgy, hogy a kiskereskedelmi lánc több pontjáról begyűjtött adatok már eddig is elősegítették termékeik és szolgáltatásaik továbbfejlesztését. Az EuroCIS kiállításon a Fujitsu valós idejű példákkal szemlélteti, hogyan használhatók fel a több forrásból származó adatok a vásárlói élmény javítására és a működési költségeik lefaragására. 

 

Gördülékeny fizetési folyamat a kosár teljes tartalmának beolvasásával 

A Fujitsu tökéletes fizetési élményt nyújt a vevőknek azáltal, hogy lehetővé teszi pl. egy divatüzletben a kosár teljes tartalmának RFID-alapú beolvasását. Az egy művelettel végzett beolvasás kivételes előnyöket kínál az időigény, a költségek és a kényelem szempontjából. A megoldás összekapcsolja egymással az RFID megoldásokat, az eladótéri és a POS-rendszereket, és kivételesen kényelmes és rugalmas vásárlói élmény nyújtását teszi lehetővé a kiskereskedelmi cégek számára. Ugyanakkor az eladószemélyzet munkáját is megkönnyíti, és segít megelőzni a veszteségeket. 

 

A Fujitsu vizsgálatában megkérdezett kiskereskedelmi cégek több mint fele (56%) biztos abban, hogy az MI át fogja alakítani az általuk a vevőknek kínált termékeket és szolgáltatásokat. A Fujitsu standján látható MI-megoldások szemléltetik, hogyan használhatják fel a vállalatok a mesterséges intelligenciát egyrészt a vásárlói élmény javítására, másrészt pedig árbevételük védelmére. 

 

 

A Fujitsu az EuroCIS-en bemutatja, hogyan alakítja át az MI a kiskereskedelmet 

Az EuroCIS Fujitsu-standjának egyik hatásos demója azt mutatja be, hogyan lehet megszüntetni az önkiszolgáló pénztáraknál jelentkező csalásokat oly módon, hogy mesterséges intelligencia segítségével hasonlítják össze a vonalkódokat a ténylegesen beolvasott termékekkel. Ez nagyon aktuális téma manapság, amikor egy tinédzsert nemrég tetten értek, miközben egy PlayStationre ragasztotta át a szupermarket zöldség-gyümölcs részlegéről szerzett címkét, hogy kijátssza az önkiszolgáló pénztári rendszert. A Fujitsu 10-es csarnok B42-es SAP-standján kiállított új PoS csalásmegelőző megoldása az SAP Customer Activity Repository (SAP CAR) rendszere segítségével azonosítja a szabálytalan eladáshelyi tranzakciókat. 

 

Egy másik, az MI kiskereskedelmi hatásáról készített demóból a látogatók megtudhatják, hogyan segítenek a Fujitsu MI-vezérelt interaktív megoldásai egy divatcikk-kiskereskedőnek az üzletben és azon kívül kommunikálni a vevőkkel, személyre szabott, dinamikus árképzési modell és interaktív jelzések segítségével. 

 

„Hihetetlenül izgalmas és kihívásokkal teli időszak vár a kiskereskedelemre a következő öt évben. Izgalmas, hiszen a kiskereskedelmi értéklánc és az értékesítési csatorna szinte minden elemét össze tudjuk kapcsolni a mesterséges intelligenciával és a fejlett analitikával az intelligens, üzletmenetet fejlesztő döntések meghozatalához. És kihívásokkal teli, hiszen az élesedő verseny miatt egyre szűkül a profitrés az iparágban. Az EuroCIS kiállításon a Fujitsu bemutatja, hogy a kiskereskedelmi cégek miként fejleszthetik tovább ügyfélkapcsolataikat és hogyan fokozhatják költséghatékonyságukat a digitális technológia segítségével” – nyilatkozta Bruno Sirletti, a Fujitsu alelnöke és kiskereskedelmi és vendéglátóipari szektorért felelős EMEIA-régióbeli vezetője.

 

Az EuroCIS közönsége a Fujitsu boltüzemeltetést és az ügyfélszolgálati tevékenységet támogató, integrált ServiceNow szolgáltatásait is megismerheti. Menedzselt szolgáltató lévén a Fujitsu komplett megoldást kínál – a tanácsadástól kezdve a rendszerbevezetésen, az integráción, a szolgáltatások összehangolásán és az érintettekkel folytatott kommunikáción keresztül egészen az oktatásig és a támogatásig. Az életciklus egészére kiterjedő támogatás révén a kiskereskedelem szereplői teljes digitális munkafolyamatukat új alapokra helyezhetik és egyetlen nagyvállalati felhőplatformon konszolidálhatják. Ez javítja a vásárlói és a dolgozói élményt, és mind az egyén, mind pedig a vállalat szintjén fokozza a produktivitást.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve

Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.

2024. május 7. 17:59

A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel

Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.

2024. május 7. 14:53

Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en

A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R*  területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.

2024. május 7. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36