Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
Tavaly lépett piacra hazánkban a romániai székhelyű e-kereskedelmi vállalat, a Retargeting.biz és az eddigi tapasztalataikat felhasználva bővítik szolgáltatásukat, valamint újabb fejlesztéseket hajtanak végre a megoldásaikon, amelyekkel a webáruházak forgalmát, a vásárlási élmény javítását szeretnék még inkább elősegíteni. A cég rövid idő alatt a kelet-európai régió egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát az online marketing tevékenység automatizálása terén, és jelenleg több mint 3000 ügyfelet szolgál ki. A közelmúltban beléptek a görög e-kereskedelmi piacra és vele párhuzamosan megújították a magyar nyelven is elérhető honlapjukat.
A Retargeting.biz sikerének titka abban rejlik, hogy a gépi tanulási képességekkel rendelkező marketing automatizációs alkalmazásuk, a GDPR előírásoknak mindenben megfelelve, adatokat gyűjt az online boltok látogatóival kapcsolatban: figyeli a műveleteket, az egyéni érdeklődést, valamint a kedvenc termékeket, hogy ezek alapján automatikusan csoportokat hozzon létre. Ennek megfelelően ha a felhasználó otthagyja a bevásárló kosarát vagy vásárlás nélkül böngész a termékek között, akkor a későbbi webes navigációja során olyan hirdetésekkel fog találkozni, amely az online áruház termékeit, valamint az adott márkát segítenek megjegyezni, még akkor is, ha már elhagyta a weboldalt.
Az ügyfeleknek ráadásul lehetőségük van néhány kattintással aktiválni a platformon az „elhagyott bevásárló kosár-remarketing” és a „látogatói remarketing” kampányokat. A célközönség és a célzás kijelölése automatikusan történik, míg a kampány a megfelelő termékekkel személyre szabottan jelenik meg a felhasználók oldalán. Mivel a Retargeting.biz egyik célja, hogy biztosítsa a hirdetések létrehozásának leghatékonyabb módját, kampányaiban előre meghatározott címsorokkal, szövegekkel, call-to-action megoldásokkal és márkaépítő elemekkel dolgozik.
A vállalat a napokban élesítette a saját, megújult weboldalát is, ami még inkább a felhasználói élményre összpontosít, könnyebben használható, felhasználóbarát, minden eszközre optimalizált, tartalma pedig egyszerűen áttekinthető. A román, angol, magyar és bolgár nyelvű változat mellett a honlap már görögül is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Új Business Director a Panasonic-nál
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Magic Quadrant felmérése szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.