Falatozz.hu: az online vásárlók közel fele rendelt már ételt lebomló csomagolásban
A Falatozz.hu országos ételrendelő portálon év eleje óta 40 étterem csatlakozott a Falatozz Zölden! programhoz. A megrendelők az online vásárlás során kiválaszthatják a környezettudatos vendéglátóhelyeket, illetve, hogy milyen csomagolásban kérik az étel kiszállítását.
A Falatozz.hu országos ételrendelő portál Falatozz Zölden! kezdeményezéséhez csatlakozott vendéglátóhelyeknél a megrendelt ételeket környezetbarát, teljesen lebomló és komposztálható csomagolásban is rendelhetik a felhasználók, beleértve a dobozokat, poharakat, evőeszközöket és a zacskót egyaránt.
A programhoz az elmúlt fél évben 40 étterem csatlakozott, és a portál felhasználóinak 45,4%-a már rendelt ételt lebomló csomagolásban. Összességében egyelőre a portálon online vásárolt ételek 20%-át kérik öko-csomagolásban, ennek oka, hogy sok étteremben még nem elérhető az összes ételkategória csomagolása lebomló változatban. A kezdeményezésnek ugyanakkor nem csak környezetvédelmi szempontból vannak előnyei: a résztvevő vendéglátóhelyek forgalma 15-20%-kal nőtt a csatlakozás óta.
A Falatozz Zölden! programban résztvevő éttermek mind ellenőrzött növényi alapanyagokból készült, maradéktalanul lebomló csomagolóanyagokat használnak, amelyek komposztálhatók és újra feldolgozhatók. A papírból vagy hullámkartonból készült – illetve a zsír- és vízálló biopolimer bevonattal bevont – termékek átlagosan 3-12 hónap alatt, a cukornádrost tányérok és dobozok ennél is gyorsabban, legfeljebb fél év alatt, a fa alapú evőeszközök pedig körülbelül 3-36 hónap alatt bomlanak le.
Kapcsolódó cikkek
- Fidelity: Ma még hulladék, holnap erőforrás
- Az ABB-technológia az űrből segít nyomon követni a legfontosabb légköri változásokat
- A Samsung csatlakozik a Föld Órája klímakampányhoz
- Elindult az ország első környezetbarát ételrendelő szolgáltatása
- Itt az eszköz a környezettudatos célok megvalósításához
- Új e-töltőállomások Székesfehérváron az E.ON beruházásában
- Fenntartható anyagok használata mellett döntött a Samsung
- Virtuálisan a szerver is zöldebb, sőt olcsóbb is...
- A Jófogás tavaly 40 Szabadság-szobornyi fémhulladékot spórolt meg
- Úsznak a cégek a műanyagban, mi lehet a megoldás?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.