Ausztriában útmutató segíti a közösségi e-rollerek bevezetését
Mivel az osztrák városokban is egyre több közösségi e-roller szolgáltató lép be a piacra, az Osztrák Városok Szövetsége és az AustriaTech útmutatót dolgozott ki a települések számára, hogy mire figyeljenek a szolgáltatás engedélyezésekor.
Mivel a szolgáltatás megjelenésekor a felhasználók még nem tudták, hogy pontosan hol és hogyan használhatják azt, illetve még nem voltak kidolgozva ennek jogi keretfeltételei, a városi közlekedésben hirtelen megjelent a közlekedők egy új kategóriája, akiknek saját szabályokra volt szüksége. Ezek megalkotásakor az Osztrák Városok Szövetsége a biztonságot tartotta a legfőbb szempontnak, így sikerült elérnie, hogy az elektromos rollereket a közlekedésben a kerékpárokkal tekintsék egyenértékűnek, amit az osztrák KRESZ 2019 júniusi módosítása is rögzít. Ez azt jelenti, hogy elektromos rollerrel csak a kerékpáros közlekedés számára fenntartott kerékpárúton, kerékpársávban vagy az úttesten lehet közlekedni, a járdán nem.
Kapcsolódó cikkek
- Reggelivel lepi meg kedden a Szent Gellért téren közlekedőket a Lime
- Kedvezményes e-rollerkuponokkal ünnepli Budapesten a Lime a környezetvédelmi világnapot
- Budapesten is elindulnak a Lime elektromos rollerjei
- A Lime a fővárossal együttműködve hozza el Budapestre elektromos rollerjeit
- 100 ezer dollárt szeretnének összegyűjteni az Indiegogo-n a WIWE-hez
- Twitter-fiókja lett az Eiffel-toronynak
- Goood.hu: esküvői ajándékra gyűjtsön a közösség
- Visa-val is lehet fizetni közösségi hálókon
- LInKE: személyre szabott tartalom nem csak ismerősöktől
- Közösségi élet a Facebookon túl
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.