A Samsung a PUBG Európa Liga hivatalos 2019-es monitorszponzora
A Samsung bejelentette, hogy a PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Európa Liga (PUBG PEL) hivatalos támogatója lesz. Az együttműködés keretében a Liga minden 2019-es meccsét a Samsung legújabb ívelt gaming monitorán, a C27RG5-ön játsszák majd. A sorozat történetében először fordul elő, hogy ívelt kijelzőt használnak a játékhoz. Az E3 rendezvényen, 2019-en bemutatott CRG5 240 Hz-es frissítési rátával és NVIDIA G-SYNC kompatibilitással biztosít különleges játékélményt.
„Nagy öröm számunkra, hogy a PUBG Európa Ligában üdvözölhetjük a Samsungot – mondta Atila Yesildag, a PUBG Esport vezetője az EMEA régióban. – Különleges lehetőség, hogy a PUBG PEL Esports legerősebb csapatai a Samsung ívelt CRG5 monitorain mérkőzhetnek meg egymással. A Samsung új szintre emeli a kompetitív e-sportot, izgatottan várjuk, hogy ezt akció közben is láthassuk.”
A PUBG Európa Liga a népszerű Battle Royale játék profi európai bajnoksága. A berlini központú sorozat a PUBG Corporation és a Starladder által szervezett hivatalos, 2019-es versenyszezon európai ága. Az évad harmadik és egyben utolsó fázisában a világ 16 legjobb e-sport csapata vesz részt. Olyan világhírű csapatok, mint a FaZe Clan, a Natus Vincere, a Team Liquid, a G2 Esports, a Pittsburgh Knights, a Team SoloMid és a Ninjas in Pyjamas a Samsung C27RG5 monitorain gyakorolnak és versenyeznek majd a 350.000 dollár összdíjazású bajnokságban. A hivatalos mérkőzéseket péntektől vasárnapig, este 6 és 9 óra között rendezik, a harmadik szakasz döntőjére október 6-án, a promóciós kupa döntőjére pedig október 20-án kerül sor.
CRG5: A vállalat első 240 hertzes, ívelt kijelzős monitora
A 27 colos, 1500R ívű CRG5 monitor a villámgyors, 240 Hz frissítési rátának és a RapidCurve technológiának köszönhetően minimálisra csökkenti a kijelző válaszidejét, miközben akadásmentes képet és lenyűgöző játékélményt biztosít. A 240 Hz frissítési rátával a kijelző gyorsan és akadozásmentesen jeleníti meg még a legyorsabb váltást is, miközben az 1500R mértékű ívnek köszönhetően egy pillantással belátható a teljes képernyő.
Annak érdekében, hogy megszűntesse a szakadozást, akadozást és képkésést, a készülékben az NVIDIA G-Sync megoldása szinkronizálja a grafikus vezérlő központi egységét (GPU) és a panelt, így a gamereknek kivételesen dinamikus és zökkenőmentes full HD játékélményben lehet részük.
A lenyűgöző 3000:1-es kontraszt aránnyal a Samsung legújabb ívelt kijelzőjű gamer monitora mélyebb fekete és fényesebb fehér színeket jelenít meg, így még a legsötétebb és legvilágosabb jeleneteknél is elképesztően részletgazdag a kijelző képe. A CRG5 ívelt VA panelje kiválóan alkalmazkodik a játékos látóteréhez, hogy a fokozott figyelmet kívánó játékelemeknél is segítse a koncentrációt.
A Samsung CRG5 monitor keret nélküli kialakítása nagyobb képernyőméretet biztosít, a stabil Y állvány és a játékok stílusához alkalmazkodó On Screen Display (OSD) menü pedig minden játékkörnyezethez illeszkedik. A CRG5 ezzel együtt több különböző gaming módot is kínál, amellyel a felhasználó még kényelmesebben koncentrálhat a játékra. A Game Mode egy olyan választható beállítás, amely automatikusan kontrollálja az optimális fekete gamma szintet, a kontrasztot, az élességet, és a megfelelő színeket az éppen aktuális játékhoz. Az Alacsony bemeneti késleltetés mód (Low input Lag Mode) a lehető legkisebbre csökkenti a késleltetést a játékos bemeneti egysége és a kijelző között, míg a Célkereszt funkció (Virtual Aim) növeli és elősegíti a pontosságot az FPS típusú játékoknál. A Szemkímélő mód szabályozza a képernyő kékfény kisugárzását, hogy hosszú időn keresztül is kényelmes játékélményt biztosítson.
A Samsung és a PEL együttműködéséről további információk a https://displaysolutions.samsung.com/pubg2019 weboldalon érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- Három új ívelt monitorral bővül a Samsung termékpalettája
- Az LG a 2019-es IFA-n mutatja be új, 1 milliszekundumos válaszidejű UltraGear IPS monitorait
- Új gaming monitor a Samsungtól
- Az AOC és a Red Bull új, hosszútávú partnerséget jelent be
- Az AOC számos programban részt vesz az IEM Katowice 2019 rendezvényen
- Az MMD bemutatja a professzionális felhasználók számára tervezett díjnyertes SuperWide képernyőt
- Új távlatok nyílnak az AOC többmonitoros ötleteivel
- Lepje meg szeretteit a vadonatúj AOC gaming monitorral!
- Philips karácsonyi ajándék útmutató
- Az AOC bemutatja az új G2 Esports Signature Edition gaming monitort
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.